امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

انتقاد باقری‌نیا از وضعیت مدیریت در باشگاه های خوزستان

 پیشکسوت فوتبال خوزستان از وضعیت مدیریتی در باشگاه های خوزستان، انتقاد کرد.

 عبدالمجید باقری نیا مدیرفنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان روز (۱۲ آذرماه) در جمع خبرنگاران درباره وضعیت این تیم در لیگ یک، اظهارکرد: تیم نفت اکنون در بهترین شرایط ممکن است و با تلاش مدیران باشگاه، کادر فنی و بازیکنان وضعیت تیم روز به روز بهتر هم خواهد شد. بیانگر حرف من کسب هفت امتیاز از سه بازی خارج از خانه است که البته می‌توانست ۹ امتیاز هم باشد. در حال حاضر با صدر جدول تنها ۳ امتیاز فاصله داریم.

 * هدف ما این است پیش از نیم‌فصل تکلیف‌مان را مشخص کنیم

 به گزارش حبیب خبر از ایسنا، وی درباره دیدار حساس این تیم مقابل سایپا، گفت: به این بازی هم مانند سایر دیدارها نگاه می‌کنیم. همه دیدارها را برای خودمان سخت می‌دانیم. سایپا یک تیم مدعی است و هدف ما این است که پیش از رسیدن به نیم‌فصل تکلیف تیم‌مان را با منطقه صعود به لیگ برتر روشن کنیم و امیدوارم این مهم برای نفت رقم بخورد. به هر حال امیدوارم تیم سایپا را شکست دهیم و حامل خبر خوش برای مردم مسجدسلیمان باشیم.

باقری نیا افزود: روز گذشته یک جلسه بسیار خوب با مدیران منطقه نفت مسجدسلیمان داشتیم که به نظر من این جلسه باید خیلی قبل‌ترها برگزار می‌شد زیرا در مسیری قرار می‌گرفتیم که با کمترین مشکل ممکن راهمان را ادامه می‌دادیم. هر چند بابت برگزاری این جلسه از امور ورزش مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیرعامل نفت و گاز مسجدسلیمان و نیز سایر مسئولان قدردانی می‌کنم. امیدوارم همان‌طور که پیش از این از تیم حمایت داشتند در ادامه هم حمایت‌هایشان تداوم داشته باشد.

* در ۲۰ سال گذشته فوتبال خوزستان چینین وضعیتی نداشته است

پیشکسوت فوتبال خوزستان در ادامه در پاسخ به این سؤال که وضعیت فوتبال خوزستان را چطور ارزیابی می‌کنید؟ عنوان کرد: متاسفانه در ۲۰ سال گذشته هرگز چنین وضعیتی را تجربه نکرده بودیم که تا این اندازه نگران وضعیت تیم‌های لیگ برتری‌مان باشیم. من قبلا هم گفته‌ام و باز هم می‌گویم قبل از هر کاری باید مشکل مدیریتی باشگاه‌های خوزستانی را حل کنیم و تا زمانی که در فوتبال ما مشکل مدیریتی باشد مشکلات ادامه خواهد داشت.

* فولاد که مشکل بودجه ندارد، چرا قعر جدول است؟

وی بیان کرد: آنهایی که تیم استقلال خوزستان را بستند، باید اکنون جوابگو باشند زیرا به این صورت نیست که کسی کاری را انجام بدهد و برود و بعد دیگران را مقصر بداند. می‌گویند بودجه استقلال خوزستان کم است در حالی که من مطمئن هستم ۶، ۷ تیم بودجه‌شان کمتر از استقلال خوزستان است. فولاد که مشکل بودجه نداشته است و این تیم چرا اکنون در قعر جدول قرار دارد؟

* خوزستانی‌ها می‌توانند فوتبال مملکت را اداره کنند

باقری‌نیا گفت: در کسب نتایج ضعیف تیم‌های خوزستانی نه مربی و نه بازیکن را مقصر می‌دانم، زیرا معتقدم مشکل ما در تدبیر است. زیرا نمی‌دانیم از سرمایه‌هایمان چگونه استفاده کنیم. امیدوارم خیلی سریع کسانی که در این استان مسوول هستند اقدامی در بهبود وضعیت تیم‌های خوزستان داشته باشند.

فوتبال خوزستان نیاز به آدم‌های وارداتی ندارد و احتیاج نداریم کسی از بیرون بیاید و برای فوتبال خوزستان مدیریت کند. در خوزستان آدم‌های را داریم که می‌توانند فوتبال مملکت را اداره کنند و امیدوارم که از سرمایه‌های این استان بهره‌مند شویم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید