امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

حساب هیات فوتبال خوزستان۲۰ میلیاردی شد؟

دبیر هیات فوتبال خوزستان صحبت های مطرح شده را مبنی بر این که در حال حاضر مبلغ ۲۰ میلیارد تومان در حساب این هیات وجود دارد، تکذیب کرد.

به گزارش حبیب خبر، "علی قاسمی" در گفت و گو با ایسنا، پیرامون اظهاراتی درباره درآمدهای هیات فوتبال خوزستان و این که در لیگی مثل سوپر لیگ فوتبال خوزستان درآمد هیات ۲۷۰ میلیون تومان است و این که در حال حاضر حدود ۲۰ میلیارد تومان در حساب هیات فوتبال استان است، اظهارکرد: وجود ۲۰ میلیارد تومان در حساب هیات و کلا این چنین مواردی را تکذیب می کنم.

وی ادامه داد: هیات های فوتبال استان ها بر اساس مصوبه هیات رییسه هر استان برای برگزاری مسابقات در استان و با توجه به حق الزحمه داوران، ایاب و ذهاب و همچنین یک وعده غذایی در آنالیز قیمت ها آورده می شود و اصلا وضعیت حساب هیات فوتبال خوزستان به این صورت نیست که در یک برنامه تلویزیونی به آن پرداخته شد.

دبیر هیات فوتبال خوزستان افزود: همچنین هیات فوتبال نیز برای کاهش هزینه از عوامل و کوبل اجرایی همان شهرستان یا شهرستان همجوار استفاده می کند و همان گونه که مستحضر هستید هیات فوتبال یک ارگان دولتی با ردیف بودجه نیست و تمام هزینه های خود را از باشگاه های شرکت کننده تامین می کند.

وی بیان کرد: مانده حساب های هیات فوتبال از اظهارنامه مالیاتی که هر ساله در اداره مالیات استان خوزستان پرداخت می شود نیز قابل مشاهده است. همچنین درباره زمین چمن و اماکن ورزشی هم باید بگویم هیات ها فاقد همچنین اماکنی هستند و تماما زیر نظر ادارات ورزش و جوانان استان ها هستند.

قاسمی درباره دریافت پول بابت خروج بازیکنان از استان و هزینه کلاس های آموزش مربیگری و داوران، گفت: اشل قیمت و همچنین موارد بهره برداری و استفاده از آن براساس اساسنامه فدراسیون است که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC است و مگر می شود هیات خوزستان برخلاف آن عمل کند. نه تنها ما بلکه هیچ هیات حق تغییر این اشل را نداریم.

وی عنوان کرد: متاسفانه در یک برنامه فوتبالی به این موضوعات درباره هیات فوتبال خوزستان پرداخته شد، برنامه ای که نباید یک طرفه به این موضوعات می پرداخت و با اطلاعاتی که افرادی که اکنون دست شان از هیات فوتبال کوتاه شده و در اختیار آن ها می گذارند، ما را قضاوت کنند. لذا از مدیران بالا دستی صدا و سیما و نظارتی خواستار ورود و نظارت بیشتر به این برنامه هستیم.

دبیر هیات فوتبال خوزستان گفت: این حق برای مراجع ذیصلاح و نظارت کننده محفوظ است که هر وقت اراده کردند، اسناد و سایر مدارک مورد نیاز را در هیات فوتبال خوزستان بررسی کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید