امروز:
سه شنبه - 11 ارديبهشت - 1403
ساعت :

کرمانی‌مقدم: پرسپولیس با آمدن باهویی ۱۰ نفره شد!

 کارشناس فوتبال ایران گفت: از نظر من اگر پرسپولیس مهاجم شش دانگ داشت به گل می‌رسید و با آمدن باهویی ما ده نفره شدیم.

 به گزارش حبیب خبر، مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی و فرصت سوزی پرسپولیس مقابل تیم ۱۰ نفره النصر عربستان، توضیح داد: مقابل این تیم‌ها شما درباره ۱۰ نفره و ۹ نفره بودن صحبت کنید. آن‌ها تیم حرفه‌ای با بازیکنان حرفه‌ای هستند و شانس آوردیم که بازیکن ما اخراج نشد. حرفه‌ای بازی کرده و به تساوی قانع بودند. بیرانوند حتی یک شیرجه هم نزد و به آن‌ها موقعیت ندادیم، در حالی که پرسپولیس موقعیت‌های زیادی داشت.

 پیشکسوت پرسپولیس گفت: حیف شد یکی از توپ‌های خودمان را گل نکردیم و می‌شد به این النصر گل زد. پرسپولیس به جز لحظاتی که آن‌ها بازی را آرام می‌کردند می‌توانست راحت به گل برسد. سزاوار برد و کسب سه امتیاز در این بازی بودیم. مشخصا پرسپولیس برای برد آمده بود و از ابتدا می‌شد این مساله را دید.

 او در پاسخ به این سوال که آیا دلیل گل نشدن توپ‌های پرسپولیس نداشتن مهاجم شش دانگ بود، توضیح داد: صد در صد همین بود. ما اگر مهاجم شش دانگ داشتیم و فکر می‌کنم اگر مهاجم خودمان (شهاب زاهدی) را نگه می‌داشتیم و باهویی را نمی‌آمد، به گل می‌رسیدیم. او وقتی به زمین آمد انگار پرسپولیس ده نفره شد. اگر در خط جلو یک بازیکن شش دانگ بود می‌شد بازی را ببریم.

* النصر حرفه‌ای و فوتبال بلد بود

کرمانی‌مقدم گفت: هافبک‌ها خیلی عالی کار کردند و موقعیت زیادی داشتیم، متاسفانه تیم حریف حرفه‌ای و فوتبال بلد بود، نشد به گل برسیم. با همه این شرایط ما همچنان امید داریم و باید پرقدرت در بازی آخر حاضر شویم.

او ادامه داد: ما در آزادی محکوم به بردن هستیم و با این سه امتیاز می‌توانیم به دور بعد صعود کنیم. بچه‌های ما و هواداران یک دل حاضر می‌شوند تا سه امتیاز را بگیریم و من خوشبین هستم.

پیشکسوت فوتبال ایران، در پاسخ به این سوال که چه پیشنهادی برای کادرفنی پرسپولیس دارد تا در بازی مقابل الدحیل به برد برسند، تصریح کرد: من فکر می‌کنم خود آقایحیی کار را بلد است، اما از نظر بنده اگر در آزادی با دو مهاجم بازی کنیم بهتر است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید