امروز:
سه شنبه - 11 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 فاضل نیسی

رییس اتاق اصناف کشاورزی اهواز با اشاره به آبگرفتگی برخی مزارع در بارش‌های اخیر و سهل‌انگاری جهاد نصر در خسارت به کشاورزان گفت: کشاورزان اهوازی خواهان برآورد و پرداخت خسارت از طرف موسسه جهاد نصر هستند.

به گزارش حبیب خبر، "فاضل نیسی" در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در بارندگی اخیر آبان ماه به دلیل رفع نشدن نواقص اراضی کشاورزی از جمله بحث لترال‌گذاری صحیح و یا عدم استفاده از لترال، تخلیه آب‌های زیر زمینی در مزارع کشاورزان انجام‌ نشد و این مساله موجب خسارت به بیشتر مزارع شد.

وی با اشاره به مکاتبات و گفتمان حضوری با مسوولان موسسه نصر و اعلام نواقص طرح در جلسات شورای کشاورزی استان و شهرستان اهواز، افزود: متاسفانه سهل‌انگاری موسسه نصر موجب این همه خسارت به کشاورزان شده است.

رییس اتاق اصناف کشاورزی اهواز گفت: کشاورزان با مراجعه به اتاق اصناف و اعلام عدم پیگیری حل این مساله از سوی موسسه جهاد نصر، خواستار رسیدگی به این وضعیت شده‌اند و این مساله در حالی است که قرار است فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری به همین موسسه واگذار شود.

نیسی ادامه داد: با توجه به هزینه سنگین کشت پاییزه سال جاری و خسارت وارده در مزارع، کشاورزان خواهان برآورد و پرداخت خسارت از سوی موسسه جهاد نصر هستند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید