امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

نجفی: هدف، بقای تيم استقلال و دفاع از قدمت فوتبال خوزستان است

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

همراهی ۱۸۰ دقیقه‌ای با استاد شاه غلام دهکردی پیشکسوت خوش نام عرصه فوتبال در بازديد از تمرین تیم استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز فرصتی شد تا برای نخستین بار "امید علی نجفی" سرپرست باشگاه استقلال خوزستان را از نزدیک ببینیم و با تفکر و نگرش این مدیر صنعتی- که اینک بنا به خواسته و دستور بالادستی های اداری خود  به فضاي مستطیل سبز فوتبال آمده اس- آشنا شویم.

نجفی: هدف، بقای تيم استقلال و دفاع از قدمت فوتبال خوزستان است

او در گفت و گو با جناب دهکردی با تواضع و متانت و صراحت لهجه، خود را فردی غیر فوتبالی اما آشنا به فضای درون فوتبال و ورزش نامید که در اجرای اهداف باشگاه و به فرمان مافوق خود ، اینک در جایگاه سرپرستی مديريتي تیمداری فوتبال حضور یافته وتلاش خواهد کرد فردی مفید و تاثیرگذاری برای نام پر آوازه استقلال خوزستان باشد.

 این مدیر اعتقاد دارد: هر کسی در تولید ورود کند باید صبر را پیشه خود سازد تا به برند سازی و موفقیت برسد.

او نسبت به فوتبال هم نگرشی دارد و می‌گوید: برای رسیدن به هدف بزرگ، اعتماد و تلاش، خودباوری و هدف‌گذاری اولویت‌های خاص هستند و در این میان ما به عنوان مدیر در فضای کنونی فوتبال نباید انتظار شق القمر از مربی داشته باشیم؛ بلکه باید به او خودباوری و اعتماد به نفس و آرامش بدهیم تا بتوانیم با تصمیم گیری و خلاقیت به قله موفقیت یا همان اهداف مان دست یابیم.

 نجفی اعتقاد دارد: تیم استقلال خوزستان بعد از صعود به لیگ برتر پوست اندازی کرد و به یکی از بومی ترین تيم های فوتبال لیگ برتر تبدیل شد اما شوربختانه به رغم تلاش کادر فنی هنوز تفکر دسته اولی بودن در فضای تیم حاکم است!

باید کمک کرد تا این تفکر نادرست برطرف شود و  تیم در مسیر توسعه و موفقيت قرار بگیرد. هم چنین اعتقاد دارم حمایت از سرمربي یک واجب و اصل مديريتي است. به تیمی که ۸۰ درصدش خوش بختانه بومی شده است باید فرصت بیشتری داد تا خود را باور کند.

 همان طوری که اشاره شد استقلال خوزستان بومی ترین تیم لیگ برتر بیست و سوم است؛ اما همین بازیکنان  و کادر مربیان بومی تیم باید از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببرند و با اثبات‌ شایستگی خود مدافع توسعه بومی گرایی در فوتبال باشند.

  سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان- که در کم ترین زمان توانسته جایگاهی خوب و مناسب در میان بازیکنان، هواداران و پیشکسوتان فوتبال برای خود مهیا کند اینک به صورت جدی دنبال رفع استرس و نبودخود باوری بازیکنان و جلوگیری از ورود بحران به فضاي تیم استقلال خوزستان است.

 او می گوید: هدف، مطرح شدن نام فرد خاصی نیست بلکه هدف اصلی حفظ و دفاع از قدمت و نام و جایگاه واقعی فوتبال خوزستان و تیم استقلال خوزستان است و لازم است همه در این مسیر مساعدت کنند.

نجفی در پایان اظهار می کند: اعلام استعفای سید پورموسوی فتح الباب شوک به بازیکنان و همکاران خود بود و شجاعانه اختیار تصمیم گیری را با این حرکت خود به مديران باشگاه‌ محول کرد و ما به این ارزش های اخلاقی ورزشی سرمربي تیم بالیدیم و اصرار در بقا و ادامه حمایت کاری از ایشان داریم.

 استقلال خوزستان به یقین با همین داشته های خود و کمی تغییر در تفکرهای فنی- که سرمربی تیم  نوید آن را داده است- این نگرانی‌ها را پشت سر خواهد گذاشت و هواداران و پیشکسوتان و اهالی فوتبال خوزستان به بزرگ مردان خود اعتماد بیشتری کنند.

نجفی: هدف، بقای تيم استقلال و دفاع از قدمت فوتبال خوزستان است

گفتنی است: بنا به شنیده ها، در صحبت اخیری که سرپرست باشگاه استقلال خوزستان با بازیکنان و کادر فنی تیم داشته با صراحت اعلام کرده است: پنج بازی آینده برای همه ما سرنوشت ساز خواهد بود و تحت هر شرایطی باید بتوانیم فضای استرسی و نا امیدی و بی تفاوتی را که در چهره بعضی ها- چه اطرافیان تیم و چه آن هایی که درون مستطیل سبز تلاش می‌کنند- دیده می‌شود از تیم دور کنیم.

 ما در این فصل لیگ برتر انتظار حضور تیم استقلال خوزستان را در میان ۵تیم نخست جدول را نداریم اما شما بازیکنان و مربیان و ما مدیران موظف هستیم برای بقا و حضور در میانه جدول ليگ برتر همت بیشتری کنیم و ضمن دفاع از شخصیت ورزشی خود برای نام بزرگ و قدمت فوتبال خوزستان تلاش کنیم. هرکسی توان اجرای این هدفگذاری را ندارد به یقین جايي دراین تیم نخواهد داشت.

 همه باید تلاش کنیم تا برنامه های سرمربی در مسیر موفقيت های آینده تیم تحقق یابد؛ زیرا ایشان پاسخ گوی مدیران بالادستی و هواداران و اهالی فوتبال خواهد بود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید