امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

کاویانپور: حذف استقلال و پرسپولیس ظلم به فوتبال است

 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا نه تنها ظلم به فوتبال ایران بلکه ظلم به فوتبال آسیا است.

 

به گزارش حبیب خبر، تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال این روزها در حالی منتظر صدور مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۲ بودند که خبر حذف سرخآبی‌ها شوک به علاقه مندان دو تیم وارد کرد.

 

حامد کاویانپور روز  جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره حذف از لیگ قهرمانان آسیا و همچنین برتری پرسپولیس برابر تراکتور، پیروزهای متوالی این تیم، دلیل موفقیت پرسپولیس در بازی‌های اخیر، شانس قهرمانی سرخپوشان برای کسب ششمین قهرمانی متوالی و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

 

کاویانپور: حذف استقلال و پرسپولیس ظلم به فوتبال است

امروز خبر حذف سرخآبی‌ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید شد. نظر شما در این رابطه چیست؟ 

حذف استقلال و پرسپولیس نه تنها ظلم به فوتبال ایران، بلکه ظلم به فوتبال آسیا است. این ۲ تیم از پرطرفداران تیم‌های آسیا هستند که حضورشان موجب رونق بخشیدن به این رقابت‌ها می‌شد. متاسفانه خبر خوبی نبود و به نظرم مسوولان سابق وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باید در این زمینه دقت بیشتری می‌کردند و به نظر می‌رسد که این موضوع را جدی نگرفته بودند. با این وجود امیدوارم که روزنه‌ای برای حل مشکل ۲ تیم استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا وجود داشته باشد.

 

نظر شما در مورد شرایط فعلی تیم چیست؟

این تیم به زمان نیاز داشت و مشخص بود که روی غلتک می‌افتد. پرسپولیس بازیکنان زیادی از دست داده بود و باید به این تیم زمان می‌دادیم تا دوباره جان بگیرد و با عملکردی که داشته رفته رفته به صدر بازخواهد گشت.

 

بازی با تراکتور را چطور بود؟

بازی خوبی بود. پرسپولیس خیلی زود به گل رسید اما تراکتور هم جواب داد. در ادامه نیز با یک بازی خوب و منطقی توانست گل دوم را به ثمر برساند و نتیجه را تا پایان حفظ کند تا سه امتیاز شیرین دیگر کسب شود.

 

و پرسپولیس به یک‌قدمی صدر جدول رسید. آیا به صدر خواهد رسید؟

پرسپولیس شرایط خوبی دارد و با توجه به نتایج اخیر از لحاظ روحی و روانی پرسپولیس اعتماد به نفس پیدا کرده و الان همه چیز برای موفقیت مهیا است. مشکلات همیشه برای پرسپولیس وجود داشته و این وظیفه مدیریت باشگاه است که این مسائل را برطرف کند. در شرایط فشردگی مسابقات، تمرین و ریکاوری مهم است که زمین و شرایط آن موثر است. 

 

به نظر شما مشکل گل زدن پرسپولیس حل شده است؟

به عقیده من با آمدن کمال کامیابی‌نیا به خط میانی، پرسپولیس شکل خودش را پیدا کرد و نظم در خط میانی ایجاد شد تا برای مهاجمان به خوبی موقعیت سازی شکل بگیرد. بازیکنانی مانند ترابی، پهلوان، امیری و حتی عالیشاه هم خیلی کمک می کنند و این نظم کمک می‌کند تا موقعیت سازی با خوبی صورت بگیرد و تیم در گلزنی خوب عمل کند.

 

کاویانپور: حذف استقلال و پرسپولیس ظلم به فوتبال است

بازی بعدی با پدیده را چطور می‌بینید؟

پدیده در تمام مسابقات لیگ امسال ناکام بوده و به خاطر اینکه حداقل نیم فصل را با خاطره خوبی پشت سر بگذارد دنبال موفقیت در این دیدار است. نباید فریب جایگاه پدیده را بخوریم.

 

آیا ششمین قهرمانی متوالی را برای پرسپولیس محتمل می دانید؟

پرسپولیس از نظر فنی شرایط خیلی خوبی دارد و در روند نتیجه گیری هم با ثبات عمل کرده است. با تقویت در نیم فصل مطمئن باشید این تیم بار دیگر هم قهرمان خواهد شد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده مشهد در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز شنبه از ساعت ۱۵ به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید