امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

استقلال خوزستان را دریابید

 اهواز/حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

 استقلال خوزستان با این شرایط سقوط کند شما هم مقصر هستید. چون به خوبی می توانید موقعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان را مدیریت کنید که به دسته پایین تر سقوط نکند.

 مدیری رفت؛ مدیری دیگر آمد.

فضای مدیریتی خوزستان در پنچ دهه شاهد این رفت و آمدها بوده و این تغييرها پایانی نخواهد داشت! اما عده‌ای از آن رفته ها نام شان ماندگار است و به نیکی از آنان یاد می شود. عده‌ ای هم به دست فراموشی سپرده شده اند.

قلم ورزش خوزستان بر خود واجب می‌داند برای آگاهی شما مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران چند فراز نگارش کند؛ اکنون می خواهید از این یادداشت پند گیرید، یا ملال؛ خود دانید.

 آقای دکتر امیر وثوقی!

خوش آمدید. پیشنهاد می کنم با درک بهتر و بیشتر مجموعه کاری، کوشش کنید حضورتان کارساز باشد. از قشر کارگر گرفته تا همراهان و همکاران خود؛ همان گونه که در معاونت بنیاد مستضعفان تاثیرگذار بودید. این مهم نیازمند ایجاد فضایی آرامش بخش و همچنین بکارگیری ابزار لازم در مشورت و همکنش در تصمیم گیری ها است.

استقلال خوزستان را دریابید

برای رسیدن به این مهم دو کار با اولويت های خاص و بسیار ضروری پیش روی خود دارید.

نخست، توجه به قشر تلاشگر و غیر قابل انکار کارگران زحمت کش کارخانه که بازوی توانمند مدیریت ها بوده و اگر مورد توجه و نگاه مهربانانه قرار گیرند نه تنها حرفه، بلکه جان شان را برای موفقیت گروه تقدیم خواهند کرد.

جناب عالی به عنوان مدیر کلان کارخانه گروه ملی تلاش کنید محبوب و مورد حمایت کارکنان به ویژه قشر کارگر باشید.

 اما در گام دوم که اینک بسیار حساس است و حالت آنی به خود گرفته، وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان است.

این تیم شامل چند بازیکن و نفرات کادر فنی نیست. استقلال خوزستان یاد آور نام بلند آوازه ترین تیم فوتبال اهواز و فوتبال خوزستان است. سن شما به قدمت و افتخارات فوتبال خوزستان شاید قد ‌ندهد؛ اما از دست یافتن به اطلاعات کافی آن هراسی به دل راه ندهید و با پرسش از اهالی و دلسوزان ورزش- که در خود کارخانه گروه ملی فراوان داریم- پی خواهید برد آن استقلال اهواز و اینک استقلال خوزستان در میان اهالی فوتبال و پیشکسوتان ورزش چه منزلتی دارند و چرا به فوتبال خوزستان عنوان مهد فوتبال ایران داده اند و چگونه فوتبال خوزستان به برزیل ایران شهرت یافته است.

همین بس که استقلال خوزستان نام کارخانه بزرگ گروه ملی را- که خانه ورزش و ورزشکاران و قهرمانان و پیشکسوتان صاحب نام فوتبال بوده و هست- توانست با استقلال گروه ملی صنعتی به فوتبال آسیا معرفی کند.

استقلال خوزستان اینک در جدول رقابت‌های لیگ برتر شرایط بسیار حساسی پیش رو دارد و انتشار خبر تغییر مديريتی کلان کارخانه در این شرایط حساس همه اهالی فوتبال را به فکر فرو برده که برسر این تیم محبوب مردمی چه خواهد آمد!؟

اهالی فوتبال و پیشکسوتان ورزش خوزستان از جناب مهندس وثوقی مدیر جدید، انتظار حمایت از استقلال خوزستان دارند. اگر قصد تغییر در کالبد مدیریت تیمداری و باشگاهداری را دارید پیشنهاد می‌کنند از مدیران متخصص و بومی ورزش هم چون: "فاضل بختیاری"، "اصغر باقریان"، "سید مجید موسوی"- که از جنس واقعی و خروجی مدیریت های موفق درون کارخانه گروه ملی هستند- یا از تجربه های گرانقدر دیگر مدیریت های موفق ورزش و فوتبال استان مانند: "مسعود رضائیان"، "کیوان بابادی" و مشاوره مدیریتی پیشکسوتان بزرگ فوتبال خوزستان هم چون: "سیف الله  دهکردی"، "لفته سه برادران"، "حاج حسن سالمی" و "فریدون حردانی" استفاده شود.

استقلال خوزستان شش نبرد جانانه و بسیار سخت میدانی پیش رو دارد که هرگونه تعلل، کم توجهی و ایجاد حاشیه در اطراف این تیم تازه امیدوار شده به بقا در لیگ برتر فوتبال ايران، آسیبی بی علاج و گناهی نابخشودنی به فوتبال خوزستان خواهد بود.

آقای دکتر وثوقی بزرگوار!

اگر خواستار نام نیک و مانا در تاریخ ورزش و فوتبال خوزستان هستید، تیم استقلال خوزستان را دریابید که مردم خوزستان چشم به راه تصمیم های کارساز شما هستند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید