نظرات
- اولین نظر را شما بدهید
*معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان ابراز کرد؛ اطلاع رسانی مؤثر کلید ارتقای امید و پویایی جامعه در خوزستان
حبیب خبر: این روزها اطلاع رسانی یا- اگر بخواهیم فارسی را پاس بداریم- آگاهی رسانی کارساز، نه تنها کلید بالابردن امید و پویایی جامعه نیست که مایه ناامیدی هم هست!
همه نیازمندی های روزانه خانواده های ایرانی از یک قلم مانده به جان آدمیزاد تا پیش از رسیدن به شیر مرغ، آنچنان گران شده که خود فروشندگان هم می نالند و می گویند: "دهه های گذشته همان ابتدای سال قیمت کالاها را نگاه می کردیم و تا آخر سال می دانستیم که تغییر نمی کنند ولی در چند سال اخیر همه کالاها را هر روز باید نگاه کنیم چرا که هر زمانی که کالایی برای مان می آورند می بینیم قیمت ها افزایش یافته است.
برای نمونه: برنج محلی همچون عنبر در دو سه ماه گذشته از ۶۵ هزار تومان بود و چند روز است که اکنون به ۱۳۰ هزار تومان رسیده و معلوم نیست فردا پس فردا قد می کشد یا نه! برخی هم که فکر اقتصادی داشتند و جیب های شان سبز بود، آمدند و گونی گونی خریدند و با خود بردند...!"
آری! زندگی امروزه مردم با "بخور و نمیر" ادامه می یابد! آن هم تنها خرید اندک مواد غذایی و نیم سیر کردن شکم و دیگر هیچ! خرید پوشاک و کفش و کیف و رفتن به مسافرت و خوردن عذا در بیرون از خانه و چند نقطه.
البته وضعیت بد اشتغال و بیکاری فراوان جوانان و خانه بدوشی بسیاری از مستاجران را بر زبان نمی آورم که در یک ضرب المثل آمده است:"چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است"!
با این اندک گفته های ما- که نمی توان آنها را ندیده گرفت- معلوم هست دست کارگزاران دولت به کجا بند است؟! آیا سر دادن وعده و شعار، کافی نیست؟ پای عمل کجا گیر کرده است؟!
آقای معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان- که بسیار دوستت داریم- مردم فهیم ما در دل این سرزمین دارند زندگی می کنند و بیشتر از من و شما و دیگر کارگزاران دولت از وضعیت اقتصادی حاکم بر استان و نیز کشور آگاهی دارند. مگر می شود به آنان دروغ گفت!؟
ارسال نظر به عنوان مهمان