امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

فوتبال خوزستان در خانه تحقیر شد!

 اهواز/ حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

 باختیم، بد جور هم باختیم. فوتبال خوزستان در حال بالا آوردن است! فوتبال خوزستان را چنان تحقیرکردند که  اهالی فوتبال سرزمین طلای سیاه خوزستان خجالت زده شده اند.

  فوتبال خوزستان- که روزگاری مهد فوتبال ایران بود و در دهه‌های اخیر به برزیل ایران شهرت داشت- به یاد ندارد این چنین گرفتار مدیران ناکارآمد مورد حمایت و هدایت دلالان نفوذ کرده به فضاي مستطيل سبز فوتبال شده باشد.

 اهالی فوتبال خوزستان تاکنون فوتبال خوزستان را این چنین بی در و پیکر ندیده است- که تبدیل به محله برو و بیای بازیکنان، مربیان و مدیران ناکارآمد و بدون اهلیت واقعی فوتبال خوزستان شده باشد. 

 عالی جنابان پشت میز نشسته! نمی‌خواهید کمی خجالت را چاشنی این تحقیر فوتبال خوزستان کنید!؟ فوتبال خوزستان و اهالی اش تحقیر و خجالت زده شدند. چه طور شما که بانی این خجالت زدگی هستید بی اعتنا نشان می دهید!؟

 آیا ماموریت شما برای تخریب وتضعیف و در نهایت محو کامل فوتبال خوزستان است؟! تا چه زمانی این کار ادامه خواهد داشت؟!

 بارها نوشتیم وگفتیم و حتا فریاد زدیم که فوتبال خوزستان در مسیر بیراهه قرار گرفته و نیازمند تحول با هویت اهلیتی ورزشی است. همه گونه هشدار دادیم که هویت اخلاقی،  فنی، تکنیکی و حتا اصالت و قدمت فوتبال خوزستان با چنین مدیریت های ناکارآمد تیمداری و تغییرات مربی و جذب بازیکن، عاقبت اش سقوط و رفتن به ناکجا آباداست! ولی دریغ از کوچک ترین تغییر و بکار گیری تدبیر!

در این مدت مدیران برای گفته ها و نوشته ها و هشدارهای  داده  شده ارزشی قایل نشدند؛ چون خودشان را علامه دهر و همه چیز فهم فوتبال می دانستند و هنوز هم اصرار در ادامه دارند!

بی پرده، شفاف و بدون تعارف می گوییم:  دوتیم نفت ابادان و فولاد خوزستان قربانی خود خواهی ها و تحمیل افراد پشت پرده شده اند! انگار نسخه سقوط تیم های فوتبال خوزستان در نشست های خاص پیچیده شده است!

این مسیری که فولاد خوزستان و نفت ابادان می رود عاقبت اش سقوط است. هرچه در این باره گفتیم و نوشتیم نه گوشی شنید نه تدبیری به کار گرفته شد تا این چنین شاهد فاجعه نزول و سقوط احتمالی و پایین آمدن کرکره فوتبال خوزستان در لیگ برتر باشیم!

کسر سهمیه این چنینی فوتبال خوزستان باور کردنی نیست؛ ولی شوربختانه دارد رقم می خورد!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید