امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سید مهدي ابوس

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

یک ضرب المثل آفریقایی می‌گوید: "بترس از برهنه ای که به شما پیراهن دهد!" در ادامه نباید به کسانی‌که خودشان را دوست ندارند و به ظاهر خود را دلسوز نشان می‌دهند اعتماد کرد.

همه عالم و آدم از ورزشی گرفته تا غیر ورزشی می دانند فولاد خوزستان فقط یک تیم فوتبال نیست بلکه یک پروژه بی بدیل ورزشی فوتبالی است و در قلب مردم خوزستان جای دارد.

 در حال حاضر هدایت این پروژه عظيم به دست کسانی افتاده که فقط ادعا دارند توانمند هستند! اما ثابت کرده‌اند که ظرفیت هدایت این پروژه را نه تنها ندارند که ‌آن را به سمت و سوی می‌برند که چندین سال پیش عده ای با ترفند های ضد مرام ارزشي ورزش، تیم مردمی و پر هوادار استقلال اهواز را بردند و محو کردند!

 این چند حط را نوشتم که یادآوری کنم: آقایان! به هرکسی و هر چیزی که اعتقاد دارید دست از سر تیم فوتبال فولاد خوزستان بردارید. چرا در نوع تصمیم گیری تصمیم گیرندگان، تیم فولادخوزستان را به چشم فرزند زن بابا نگاه می کنید و مانند برادران حضرت یوسف کمر همت به نابودیش بسته اید!؟

چرا و برای کدام تسویه حساب های درون قدرتی یا سیاسی و باند بازی قصد دارید وضعیت تلخ استقلال اهواز را برای فولاد خوزستان رقم بزنید؟!

این چه مدیریت تیمداری است که هر کسی از درون و برون خود را مالک و مدیر این تیم می‌داند اما اجازه سرسامان دادن به این ندانم کاری ها و نابلدی ها را نمی‌دهد؟

پرسشی که این روزها اهالی فوتبال از هواداران گرفته تا پیشکسوتان فوتبال خوزستان مطرح می کنند: چرا تکلیف مدیریت و وضعیت درون باشگاهی فولاد خوزستان روشن نمی شود!؟

چه کس یا کسانی در حال تلاش هستند که همه گزينه های اخیر کانديدای احراز مدیریت باشگاه فولاد خوزستان را در آخرین لحظات انتصاب یا حتا جلسه معارفه وتو کنند؟!

این جماعت چرا نمی خواهند مردان کاربلد وارد فضای مديريتي تیم فولادخوزستان شوند! تا کی  می خواهید این جلسات و گفتمان های نمایشی و وعده های بزک نمیر بهار میاد را ادامه دهید؟ نیم فصل فوتبال مثل زمستان خشک خوزستان فرا رسید.

آقای مهندس ابراهیمی! همه نگاه ها به سمت و سوی کلام و تصمیم مدیریتی شماست! نمی خواهید کاری کنید؟

 اهالی فوتبال خوزستان از شما می خواهند تیم فولادخوزستان را نجات دهید. زیرا نگران تیم شان هستند. حداقل شما کاری کنید! تیمداری فولاد خوزستان به تزریق خون تازه و سالم نیاز دارد؛ آن هم از گروه خونی که دارای تخصص و  تدبیر باشند و با اراده و کار بلد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید