امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

هوشنگ نوبخت

 اهواز/حبیب خبر- هوشنگ نوبخت:

 این روزها تیتر نخست رسانه های دنیا، کشتار بی رحمانه مردم فلسطین به ویژه جنایت بی سابقه انسانی در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی است.

 رژیمی که تا هفته اول با کشتار خبرنگاران بین المللی در میدان نبرد، سعی داشت فضایی ملتهب برای رسانه ها به وجود آورد و از طرف دیگر به وسیله امپراطوری رسانه ای ارباب اش آمریکا، جای قاتل و مقتول را عوض کند.

 اینک به لطف انتشار اخبار و تصاویر مستند از فجایع انسانی در غزه به ویژه صحنه های دلخراش مربوط به کشتار کودکان معصوم شاهد اعلام حمایت ملت های مختلف دنیا از ملت مظلوم فلسطین هستیم.

 ملت هایی که شاید نود درصدشان تا چندی پیش یا حامی رژیم جعلی اسرائیل بودند تا چندان اهمیتی به نبرد چند ساله در فلسطین اشغالی نمی دادند اما این روزها این قدر سگ تفکرات سران آمریکا هار شده و ذات ناپاک رژیم غاصب برای همه برملا شده که مردم دنیا که چندان دنبال سیاست های پلید دولت های شان نیستند تنها به دلیل انسان بودن و مخالفت با این وحشی گری و قتل عام عامدانه انزجار خود را از کشتار غیرنظامیان بی گناه اعلام می کنند و با راهپیمایی در خیابان ها خواهان اتمام این همه جنایت هستند.

 جالب اینجاست که سازمان دول که بالعکس نام و عنوانش، نظر ملل دنیا اصلا برایش مهم نیست و ثابت کرده که تنها یک سازمان نمادین و بی هنر است هیچ اقدام محکم و بازدارنده ای انجام نداده و شاهد این همه فجایع انسانی در این نقطه از دنیاست.

در این میان، ده ها موسسه، نهاد و سازمان بین المللی که معمولا در پشت پرده ، بازیگران صحنه نمایش دست نوشته آمریکا و چند کشور خونخوار دیگر هستند از جمله حقوق نابشر نه تنها رژیم غاصب صهیونیستی را ملزم به آتش بس یا محکوم نکردند که هیچ اقدام مهمی برای کمک رسانی به اجساد، زخمی ها و دیگر شهروندان غزه نکرده اند تا نشان دهند که پشت این همه ساختمان ها و شعارها و بیانیه ها و کراوات های شیک، یک تفکر و ذات داعشی پنهان است که تنها جایی ورود می کنند و افکار عمومی دنیا را تحریک و همراه خود می کنند که منافع خودشان و چند کشور دیگر در خطر باشد.

کشتار بی رحمانه کودکان معصوم در غزه را هیچ بهانه ای در طول تاریخ بشر، نمی تواند از اذهان آدم هایی که اندکی وجدان دارند، پاک کند و این روزها به عنوان لگه ننگی بر پیشانی سازمان برخی دول و حقوق نابشر برای همیشه ثبت خواهد شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید