امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سیدمهدی ابوس

 اهواز/ حبیب خبر- سيد مهدی ابوس:

 تمام شد آن هیاهو و بازی خاص. همه رفتند و ما ماندیم. ،ماندنی برای بودن های بعدی! حالا باید فکر آن باشیدکه بگشاید رهی!

 به خاطر آن که کلام گزارشگر سعودی سوهان بر اعصاب نماند! و برای آن که همان ایرانی باشیم که مي خواهيم در میادین بين المللي فوتبال بالاترین و بهترین باشیم! به جای این همه تاخت و تاز در فضاي باتلاقی مستطیل سبز فوتبال و ایراد گرفتن، بیاییم بدور از هیاهو و شعار خالی، چاره ای بیندیشیم و مدیریت کنیم.

  قصدم توجه و اهمیت دادن به زیر ساخت‌های کلان ورزش است. با صراحت باید یادآور شد: موجودي های زیرساختی فعلی ورزش کفاف انتظارهای ورزش استاندارد را نمی کند. اگر می‌خواهیم در ورزش و فوتبال همانی باشیم که از یک ایران مقتدر انقلابی و جهادی موفق انتظار می‌رود، باید کار وتلاش کرد.

 با هیاهو و شعار من آن که رستم بود پهلوان، هرگز نمی شود به هدف مورد نظر رسید. برای رسیدن به هدف، باید زیرساخت داشت، هدف‌گذاری، مدیریت و کشف و آموزش و حمایت واقعی داشت!

بازی النصر عربستان و پرسپولیس در حقیقت درسی بود برای همه اهالی فوتبال از مدیر و بازیکن و هوادار تا آن تماشاگر مبتدی که برمبنای احساسات توجه به این بازی و حواشی آن داشت!

درسی در فضای مستطیل سبز فوتبال، که از فرودگاه مهرآباد تا هتل محل اقامت تیم النصر اغازشد! درسی که در فضای مجازی و رسانه دنبال شد و درسی که به همه اهالی فوتبال بسیار شفاف گفت: آوردن VAR خیلی آسان‌تر از آن چیزی بود که در چند سال اخیر با حرف و وعده  به خورد اهالی فوتبال می‌دادند!

درسی بود، که می شود کار کرد و آماده شد برای یک کار بزرگ و ورزشگاهی را که تخریب کردند؛ چند روزه مهیای میزبانی کرد! درسی بود که می شود فکر آن بود که بگشاید رهی!

به هر حال این بازی فوتبال هم پایان یافت؛ هر چند نتیجه و امتیاز بازی را به حریف واگذار کردیم اما اگر دانا و آینده نگر و کاربلد و دلسوز پیشرفت و توسعه واقعی ورزش باشیم از درس داده شده این بازی فوتبال باید آموخت که می‌شود تلاش کرد و بهتر شد؛ به شرطی که درکلان ترین تصمیم گیری بتوانیم حمایت کننده برای ورزش و فوتبال بسازیم تا زیرساخت های واقعی بنا شوند.

 زیر ساختی که بنایش فقط کلنگ زنی پروژه ورزشی پرشمار شعاری نباشد، بلکه زیر ساخت مديريتي، زیر ساخت آموزشی و زیر ساخت کشف استعدادهای درخشان و خلاق واقعی و در کل، فکر آن باشید که بگشاید رهی!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید