امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سید مهدي ابوس

 اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

 با دقت و حوصله این متن را بخوانید تا با آمادگی ذهنی بهتری این خبر را قبول کنید.

سر خط خبر این است:

 "شهرآورد سرخابی تهران را می‌خواهند ببرند کشور قطر برگزار کنند! هم فال و هم تماشا!"

 مهدی تاج رییس پرتلاش و هميشه در صحنه- که ماشاءالله نوم خدا، هم چون وزیر امور خارجه کشورمان دایم السفر شده! در سفر اخیرشان به قطر ضمن دیدار با رییس فدراسیون فوتبال این کشور درباره برگزاری مسابقه دو تیم پرسپولیس و استقلال- که گل بازی های لیگ برتر ایران است- رایزنی کرد!

 (خسته نباشی دلاور، شیر مادر و نان پدر حلال حاج مهدی تلاشگر. چه قدر خوبیم ما، ببخشید، شما به خدا. اگر این فوتبال شما را نداشت چه می‌کرد؟! مگر فوتبال ما بهتر از این دلسوزی و احساس مسوولیت و مدیریت ورزشی فوتبالی جهادی به خود دیده است؟)

و بخوانیم در ادامه این خبر مسرت بخش بی بدیل که آنچه مدیران پرسپولیس و استقلال و فدراسیون فوتبال کشورمان را مجاب به چنین کاری کرده! مسایلی مانند تخصیص نیافتن حق پخش تلویزیونی! و احتمال برگزاری بازی بدون تماشاگر به واسطه تعمیرات و بازسازی ورزشگاه آزادی است!

سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران در انتظار اعلام زمان مناسب از سوی فدراسیون فوتبال قطر هستندتا بلافاصله زمان برگزاری شهرآورد ۱۰۲ را مشخص و رسما اطلاع رسانی کنند!

گفته شده حتا قیمت در نظر گرفته شده برای خرید بلیت به ورزشگاه علی الحساب ۱۰۰ دلار تعیین شده است. هر چند ممکن است این رقم باز هم تغییر کند!

هم چنین گفته می‌شود: با توجه به حضور پرشمار ایرانی‌ها درکشور قطر پیش بینی می‌شود از اين ديدار استقبال قابل توجهي به عمل آيد! و دیگر نیازی نیست هواداران دو تیم در ایران به خودشان زحمت رفتن این همه راه هوایی و کلی هزینه های سنگین به کشور قطربدهند! آنجا به حد کافی تماشاگر موجود است! شما از تلویزیون بازی را تماشا کنید با بهترین کيفيت و بهترین گزارش. قول هم دادن که جواد خان خیابانی گزارشگر بازی نباشد!

آفرین به این تدبیر مديريت فوتبالی!

گفتنی است: "بازی پرسپولیس و استقلال در هفته پنجم احتمال دارد در قطر و با استفاده از var برگزار شود. زمان برگزاری شهرآورد به بعد از هفته نهم موکول شده است. ( اواسط آبان به بعد )

این بحث همچنان در قالب طرح باقی مانده اما تاج پس از بازگشت خود به ایران درموردش نشستی را با علی خطیر، مدیرعامل استقلال و رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس برگزار کرده است."

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید