امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سید مهدي ابوس

 اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

 اهالی ورزش و پیشکسوتان فوتبال خوزستان هم مطالبه گر رفع سريع بحران تیم فولاد و جلوگیری از انتقال یک سهمیه فوتبال خوزستان از مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی هستند و هم خواستار نگاه ورزشی نمایندگان مجلس به عنوان‌ یکی از حوزه‌های تاثیر گذار انتخابیه خود.

 جامعه ورزش خوزستان قبول دارند وقت نمایندگان مجلس ضیق و مشغله کاری ملاقات حضوری با آنان را کمی سخت می‌کند اما انتظار می‌رود نمایندگان محترم حداقل کلام و پیام اهالی ورزش و پیشکسوتان را بخوانند و برای آن چاره ای بیندیشند.

 هم اکنون دو موضوع بسیار مهم فوتبالی، فضای ورزشی و ذهن هواداران فوتبال خوزستان را مشغول و بسیار نگران کرده است.

 نخست، حواشی موجود در فضای باشگاه‌ فولادخوزستان است که اگر برای آن چاره اندیشی نشود در پایان فصل فوتبال لیگ برتر باید برای این تیم و سهمیه فوتبال خوزستان تاسف خورد! برای رفع بحران موجود درون تیم فولادخوزستان فقط تصمیم مدبرانه در نوع هدایت فنی و مدیریتی نیاز است و هرگونه تاخیر در این تصمیم گیری، فولادخوزستان را تضعیف و به سمت و سوی بحران بیشتری خواهد کشید!

 دومین موضوعی که اهالی فوتبال خوزستان را نگران و ورزش استان را مشغول و درگیر کرده است موضوع انتقال تیم مناطق نفتخیز جنوب اهواز به گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد است که اهالی فوتبال خوزستان و هیات فوتبال را شوکه کرد!

برابر مستندات موجود و مکاتبات صورت گرفته میان هیات فوتبال خوزستان، اداره کل ورزش و جوانان استان و مناطق نفتخیز جنوب اهواز، هيچ گونه مجوز انتقال یا واگذاري امیتاز این تیم از خوزستان به استان کهگیلویه و بویراحمد صادر نشده است؛ اما عده ای اصرار به انتقال یک سهمیه فوتبال خوزستان به استان دیگر هستند! بنابراین، ورود جدی مجمع نمایندگان خوزستان برای جلوگیری از این شایعات حاشیه ساز بسیار الزامی است.

امیدواریم مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با نگاهی حمایتی به حوزه ورزش انتخابیه خود اهالی فوتبال، هواداران و پیشکسوتان ورزش خوزستان را از این نگرانی برهانند و اجازه ندهند بی تدبیری و اعمال نفوذ فوتبال خوزستان را تحت الشعاع قرار دهد.

 هم اکنون نگاه هواداران و اهالی فوتبال و پیشکسوتان ورزش درکنار مسوولان اداره کل ورزش و هیات فوتبال خوزستان به تصمیم مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید