امروز:
سه شنبه - 12 تير - 1403
ساعت :

 فضاي فوتبال خوزستان سیاه شده است!

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

بی تعارف و شفاف حتا اگر به گستاخی قلمی متهم شوم، این پرسش را مطرح می کنم و پای تاوانش خواهم ایستاد و به قول عوام تاوانش هر چه بادا باد!

به عنوان یک ورزشی نویس سرد و گرم چشیده- که پنچ دهه حضور همه جوره فضای ورزش خوزستان را تجربه کرده است- می خواهم از درون مستطیل سبز فوتبال ورزشگاه تختی اهواز فریاد قلمی سر دهم: آقایان رییس و مدیر! دیگر بس است تیشه  و اره کشیدن بر پیکر فوتبال و ورزش خوزستان!

دو متولی نخست ورزش و فوتبال استانی- که مدعی اولین ها و مهدهای فراوان ورزش و مرام ارزشی ورزش هستند- در این موقعیت حساسی که برای فوتبال و به طورکلی ورزش استان رقم خورده، از هم دور و شنونده کلام های افراد مخرب و ضد ورزش و ضد فوتبال باشند!

می خواهم سوال کنم آیا در این استان کسی نیست این دو متولی را باهم آشتی دهد و دود سیاه حاکم بر فضای تاریک شده ورزش و فوتبال را برطرف کند!؟

ما که همراه و همدل و مثلا مشاور این دو بزرگوار بودیم هرچه گفتیم و التماس کردیم که کدورت ها کنار گذاشته شود نه تنها تاثیرگذار نبود که متهم به درون باندی آن یکی در این یکی شدیم!

 بارها شنیدیم که رییس فرموده: خودش و قلمش در خدمت رفیقش و مدیر است! جالب تر، آن رفیق رفته و جناب مدیر هم گفته اند: ایشان، در باند رییس ترمز دستی می‌کشد مواظبش باشید!

 این حکایت بنده در میان آن دو عالی مقام ورزش و فوتبال تداعی کننده‌  بی تابی و بلاتکلیفی حضرت هاجر در صفا و مروه است.

 به هر روی، باز هم یاد آور می شویم: ادامه اختلاف جناب مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات فوتبال خوزستان- که عده‌ای هم دراین میان برای منافع خود شيطنت های فراواني می کنند تا فاصله هاو کدورت ها بیشتر شود- دیگر به صلاح فوتبال و ورزش استان نیست و حتما باید برای آن چاره ای اندیشید تا آتش گداخته زیر خاکستر این اختلاف برای همیشه خاموش شود؛ چون با اعتقاد کامل عرض می‌کنم هدف هر دو متولی خدمت بهتر در حوزه مدیریت و کاری خود است.

 بنابراین تا دیر نشده باید ورود کرد. ورزش و فوتبال خوزستان نیازمند وحدت و همدلی است.

ختم کلام: "محبت را به دل دادن/ صفای سینه مي خواهد/ به یاد دیگران بودن/ دلی بی کینه مي خواهد."

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید