امروز:
پنجشنبه - 14 تير - 1403
ساعت :

 اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

 قلم ورزش این بار به عنوان یک مطالبه گر در امر نظارت بر مدارس فوتبال، به هر کسی که در این حیطه مسوولیت و وظیفه (توجه و نظارت) دارد، عرض می کند: آقای مسوول! شما که هدف تان شکوه و عظمت فوتبال خوزستان است؛ شما که خوب می‌دانید روزگاری نه چندان دور فوتبال پایه و بزرگسال این خطه، الماس چشم نواز فوتبال کشور بود و شور و نشاط تماشاگر پسندی داشت و اینک هم شايسته شکوه و پیشرفت و موفقیت دوباره است!

 آیا می‌شود از محضر شریف و محترم تان خواهش کرد!؟

به عنوان متولی و مدیر و تصمیم گیرنده کلان این فوتبال و به طور کلی ورزش شهر و شهرستان و استان و با استفاده از اقتدار و مدیریت تدبیری ورزشی و نفوذ داشته های خود- نمایندگانی یا گروهی که امانتدار واقعی این وظیفه محوله باشند، به صورت محسوس یا حتا نامحسوس فضاي مدارس‌ فوتبال را زیر نظر بگیرید و با نظارت وجدانی و تدبیری و البته با توان اجرایی و تصمیم گیری واقعی به این هویت کاسبی، کیفی و جیبی به بهانه آموزش فوتبال پایه علمی حرفه ای! و حواشی فراوان ریز و درشتی که در بعضی از مدارس فوتبال اظهر من الشمس است پایان دهید؟

آیا می شود خواهش کرد به بهانه برگزاری فستیوال ها و مسابقات رسمی و دوستانه و جشنواره های مدارس فوتبال این همه فشار بار مالی به خانواده ها نیاورید و قشر کم‌ درآمد را در مقابل فرزندان خود شرمنده نکنید.

 ان شاالله در بخش دوم این بحث به دیگر حواشی مدارس فوتبال شفاف ترخواهیم پرداخت.

به امید پیگیری مستمر مسوولان در حیطه ورزش و کاسبی آموزش نمای مدارس فوتبال.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید