بعد از عبور صنعت نفت آبادان از گل گهر برای بقا؛ این بار با شکستن سد آرمان گهر سیرجان در دوم خرداد؛

شیران استقلال خوزستان لیگ برتری می شوند

شیران استقلال خوزستان لیگ برتری می شوند

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

یادم می آید کلاس چهارم ابتدایی دبستان فارابی خیابان رازی اهواز معلمی داشتیم به نام آقای سراج که  از من پرسید آهای پسر! عشق چند بخشه؟!

 آن روز بلند گفتم: آقا اجازه عشق یک بخشه، اما سه‌شنبه پیش رو برای اهالی فوتبال خوزستان که عاشق صعود فوتبال استان شان هستند عشق فقط استقلال خوزستان است؛ چون روز صعود و سرور تکمیلی فوتبال خوزستان خواهد بود.

در این روز قرار است همه اهالی فوتبال خوزستان با هر رنگ و عقیده ورزشی فقط به عشق صعود تیم استقلال خوزستان خودشان را به ورزشگاه غدیر اهواز برسانند تا ضمن حمایت از بچه‌های لایق آبی پوش خوزستانی در جشن صعود شرکت کنند.

بنابراین باید رفت و حمایت کرد. همراه و همگام شد؛ تا شاید جبران مافات سقوط نفت مسجدسلیمان و تسکینی شود بر دل های سوخته اهالی فوتبال خوزستان از آن سقوط خودساخته!؟

استقلال خوزستان شايسته این حمایت و جشن صعود است. این تیم توانست باتدبیر مدیریتی و فنی و اراده بازیکنان و آن هوادار هميشه همراهش بدون توجه به هیاهو سازی و حواشی فراوان تحمیل شده به درون فضای ورزش و فوتبال گام های بلندی بردارد تا در نهایت روز سه‌شنبه این موفقیت را تقدیم اهالی فوتبال خوزستان کند.

پس چقدر زیبا و چشم نواز خواهد شد این جشن با حضور همه اهالی فوتبال و هواداران و پیشکسوتان ورزش و مدیران شهری و استانی و پر شدن ورزشگاه غدیر اهواز.

 سه‌شنبه استقلال خوزستان آخرین دیدار خود را در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور مقابل آرمان گهر سبرجان برگزار خواهد کرد تا رسما جواز حضور درلیگ برتر را به نام خود ثبت کند و هم چنان فوتبال خوزستان سه سهمیه لیگ برتری خود را حفظ کند.

انگار قسمت این چنین بود که بعد از عبور نفت آبادان برای بقا از گلهر سیرجان، این بار روز سه‌شنبه تیم استقلال خوزستان با پشت سر گذاشتن آرمان گهر سیرجان به لیگ برتر صعود کند و عملا فوتبال سیرجان مسیر بقا و صعود فوتبال خوزستان شود.

بنابراین  نباید استقلال خوزستان را تنها گذاشت و همه اهالی فوتبال به عشق صعود این تیم روز سه‌شنبه راهی ورزشگاه غدير اهواز می شوند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید
Tagsاستقلال خوزستان, لیگ برتر, لیگ یک, سیدمهدی ابوس, حبیب خبر, اهواز, ورزشگاه غدیر