امروز:
يكشنبه - 10 تير - 1403
ساعت :

تولد مکتب نو جهانی با راهبرد ایران اسلامی

 ✍ حجت الاسلام سجاد مسروری

 بی شک دشمنان ایران اسلامی، دست از شرارت و دشمنی و یورش های مختلف به ملت، نظام و کشور برنخواهد داشت مادامی که نظام حاکم ما جمهوری اسلامی و شعار ما استقلال و آزادی باشد.

 امپراطوری رسانه ای غرب در حالی از شکست مفتضحانه خود در جنگ ترکیبی چند ماهه علیه ایران ناراحت است که با رویکردی جدید تیترها، لیدها، اخبار و تصاویری را در عرصه افکار عمومی به معرض نمایش می گذارد که بتواند اذهان مردم را به سمت و سوهایی سوق دهد تا هم نسل جوان ما و هم مردم منطقه متوجه برخی اتفاقات تاریخی در خاورمیانه نشوند.

 در این میان انتظار می رود که تحلیل گران مسایل سیاسی، منطقه ای و جهانی به روشنگری بپردازند و اجازه ندهند که مسایلی همچون قیمت مرغ، نوسان ارز یا دنیای خودرو و حواشی آن مردم ما را از مهم ترین رخدادهای حال حاضر منطقه و بلکه دنیا به سمت و سویی دیگر سوق دهند که خودشان می خواهند.

 نگاهی سطحی به اتفاقات اخیر در منطقه استراتژیک خاورمیانه نشان می دهد که مکتب نوین ایران اسلامی، بهترین و تاثیرگذارترین نسخه برای تحولات اخیر عرصه بین الملل است.

 گرایش عربستان سعودی به ایجاد ارتباط گسترده با ایران پس از ناامیدی از همکاری چند ساله با آمریکا، موفقیت های پی در پی یمن، بحرین، سوریه، لبنان ، عراق و دیگر کشورهای مرسوم به محور مقاومت با مدیریت راهبردی جمهوری اسلامی ایران، منزوی شدن آمریکا در منطقه، لرزش ارزش دلار و حذف آن در بسیاری معاملات و معادلات بین المللی با پرچمداری ایران، حواشی اخیر در درون رژیم غاصب اسرائیل و بسیاری کشورهای اروپایی همه گوشه ای از تحولات عینی در دنیاست که اکثر آن ها با تدابیر مستقیم فکری ناشی از مکتب نوین ایرانی، اسلامی سرچشمه گرفته اند. مکتبی که هم امام راحل و هم رهبر معظم انقلاب وعده صادر کردن و جهان شمول بودن آن را نوید داده بودند.

همه قبول داریم که مشکلات اقتصادی موجود درون کشور باید به حداقل برسند و مردم شریف، نجیب و مومن ایران اسلامی دارای دغدغه های کمتری در خصوص معیشت خود باشند اما اذهان عمومی و به خصوص نسل نوجوان و جوان ما نباید از این برهه تاریخی و این اقتدار کنونی ایران اسلامی در معادلات جهانی غافل شوند.

مکتب نو اسلامی که نسخه راهبردی جمهوری اسلامی ایران برای ثبات و اقتدار منطقه و ایجاد عدالت جهانی است، تیری زهرآگین است که قلب استکبار را نشانه گرفته است. نسخه ای که می تواند کشور عزیزمان را به جایگاه اصلی اش در جهان اسلام ، قلب خاورمیانه و مقتدرترین متحد برای همسایه هایش نزدیک تر کند.

مخاطبان عزیز بدانند و امید داشته باشند که آینده روشن است و آیندگان نیز به این برهه از تاریخ کشورمان افتخار می کنند. دوره ای که ایران اسلامی یک ضلع ثابت تمام جلسات، معادلات و مباحث نه تنها در متطقه بلکه در دنیا است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید