امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 آبادانی جماعت پا پس نمی کشد

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

ساده و شفاف و خودمانی این بار روی سخن ام فقط با بازیکنان تیم نفت آبادان است و امیدوارم قبل از برگزاری بازی آخر این متن به دست شان برسد و با حوصله مطالعه کنند.

 می‌خواهم به بازیکنان مخلص و تلاشگر این فصل تیم نفت آبادان که فراوان خون دل خوردند یاد آور شوم که با اراده و همت عالی خودتان توانستید به اینجا برسبد و انصافا  باید به شما دست مريزاد گفت.

 اما پنجشنبه پیش رو، روز دیگری برای شما و فوتبال آبادان و همه آن هایی که دلسوز واقعی فوتبال خوزستان  هستند، خواهد بود؛ با این تفاوت که اين آخرین فرصت اثبات شايستگي برای بقای نام تیم نفت یا بقول آبادانی ها بقای صنعت درلیگ برتر است؛ چون بعد از آن دیگر فرصتی برای جبران نخواهد بود. به عبارتی این آخرین میدان است.

 قبول داریم که در این روز همه نگاه ها به سمت و سوی بازی دوتیم بالای جدول برای تعیین قهرمانی لیگ برتر است اما در کنار آن نگاه‌ ها، نگاهی ویژه دیگری  هم وجود دارد و آن نگاه بقا است.

 نگاهی برای حفظ سهمیه فوتبال یک استان صاحب قدمت در فوتبال کشور. استانی که مهد فوتبال است و روزگاری ستون خیمه بزرگ مستطیل سبز فوتبال ایران بود ولی هم اکنون به دلیل نا کارآمدی و بی تدبیری، هزاران قصه تحمیل شده بر پیکره فوتبال، فرصت ها تبدیل به تهديد سقوط شده به طوری که آن فوتبال تکنیکی و سرشار از سرور- که برزیل فوتبال ایران نامیده می شد- اینک به آخرین فرصت ممکن برای بقا رسیده است!

باید به همت شما بازیکنان غیرتمند، این تهدید سقوط به فرصت بقا تبدیل شود. شما بازیکنان تیم نفت آبادان پنجشنبه در ورزشگاه سیرجان در حقیقت مدافعان بقای فوتبال آبادان در لیگ برتر هستید و باید برای فوتبال خوزستان تاریخ سازی کنید. تاریخ سازی ماندگار با نام شما شایستگان.

ختم کلام: شما در روز مسابقه تنها نیستید. علاوه‌ بر اراده و همت عالی خودتان، نگاه آسمانی ۵۶۵ شهید ورزشکارخوزستانی و دعای خیر ۵ هزار پیشکسوت ورزش خوزستان را به عنوان پشتیبان روحی به همراه خواهید داشت.

در ضمن این را هم بدانیدکه آبادانی جماعت هرگز از هدفش پا پس نمی کشد چون هنوز امید برای بقا وجود دارد؛ بنابراين باید همت کرد. همه منتظرند تا شاهد غرش شیران بیشه اروند و بهمنشیر در مستطیل سبز فوتبال سیرجان باشند. بجنب کاکا!

پنجشنبه را برای بچه‌های آبادان سرور انگیز کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید