امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز- حبیب خبر: فولاد خوزستان مدتی است که محله برو بیا شده و معلوم نیست کی به کی و چی به چی است!

البته نگارنده لنگه کفش های کهنه بازیکنان تیم های خوزستانی را با خود باشگاه های غیر خوزستانی عوض نمی کند و همیشه عاشق پیروزی تیم های خوزستانی بر تیم های دیگر استان ها و نیز کشورهای همسایه و غیره بوده و خواهد بود.

 به هر روی، در شرایطی که قرار بود امروز حمیدرضا راکیا به عنوان سرپرست باشگاه فولاد خوزستان در جلسه شورای ورزش خوزستان در کنار مسعود رضائیان و شجاعی دو مدیر عامل تيم های نفتی مسجدسلیمان و آبادان حضور داشته باشد ناگهان خبر تغییرات جدید در فضای باشگاه فولادخوزستان این چنین به گوش رسید و رسما اطلاع رسانی شد!

 حمیدرضا شعبانی مدیر عامل باشگاه فولاد، سرمربی تیم علیرضا منصوریان، ابراهیم میرزاپور کمک مربی و هم چنین: آقایان حبیب رضایی رییس هیات مدیره، محمدرضا روز بهانی نایب رییس، امید احمدی، حمیدرضا رادکیا و حمید رضا شعبانی اعضای اصلی هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان معرفی شدند.

 فولاد خوزستان انگار بانام حمیدرضا عجین شده است بعد از حمیدرضا گرشاسبی و حمیدرضا رادکیا این بار نوبت به حمیدرضا شعبانی رسید که در کمتر از یک فصل سه مدیر عامل و چند مربی را تجربه کند.

آیا تغییرات در فضای مديريتي وکادر فنی باشگاه فولادخوزستان پایان یافته یا اینکه فضای این تیم و باشگاه مطرح ورزشی- که دم از ثبات و حرفه ای بودن می زند هم چنان بهاری و باز هم دچار تحول خواهد شد!

خدا عاقبت این تغییرات  وگفتارهای پی درپی در باشگاه فولاد خوزستان ختم به خیر شود؛ البته اگر دلالان و مافیای خزیده به درون باشگاه و فضای ورزشی فولاد اجازه دهند!

* سید مهدي ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید