امروز:
شنبه - 2 تير - 1403
ساعت :

 اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس: جناب آقای استاندار! هر چند با تاخیر انتصاب جناب عالی را به عنوان متولی استان خوزستان صميمانه تبریک می گویم و به فال نیک می گیرم، ولی ان شاالله تدبیرتان برای این استان تاثیر گذار و پر برکت باشد.

 خوش بختانه با شناخت ۵۰ در صدی، شاید هم کمی بیشتر، از شما، آن هم در تدبیر، تخصص و مدیریت در مسووليت های واگذار شده و نیز حضور شما در رشته‌های کشتی، تنیس روی میز و فوتبال و آشنا و حساس بودن به حفظ حرمت و مقام و شان پیشکسوتان ورزش- که خود بارها در مقابل پیشکسوت ارزنده کشتی ایران از جمله پدر بزرگوار برادران خادم  نشان داده اید- بیان دو کلام حرف حساب با شما برایم آسان تر است.

 چون اعتقاد دارم حضورتان دارای عیاری است که می تواند ضمن تحول در فضای مديريتي استان، نگاهی با آگاهی کامل از مرام ارزشي ورزش و پیشکسوتی آن داشته باشید.

 جناب استاندار! ورزش خوزستان نیازمند اجرایی شدن مصوبات شورای ورزش استان است و مطمینن اگر مصوبات اتخاذ شده توسط مدیران دستگاه های زیربط- که قرار بوده در اجرایی شدن مصوبات نقش اساسی و فرمانی داشته باشند- عملی شود، ورزش خوزستان در بعد زیرساختی و توسعه ورزش همگانی و مدال آوری قهرمانی، نمودار صعودی و موفقی ترسیم خواهد کرد.

 در سال های اخیر شورای ورزش خوزستان مصوبات بسیار سرور انگیز و امیدوار کننده داشته ولی به رغم پیگیری های اداره ورزش و جوانان شوربختانه یا در مسیر فراموشی یا بی توجهی و کم کاری قرار گرفته است.

 اهالی ورزش و پیشکسوتان ورزش خوزستان مصرانه مطالبه گر اجرایی شدن  مصوبات شورای ورزش استان هستند که مهم ترین آن مصوبات به شرح زیر است:

 ۱- قرار بود ۲۵ رشته ورزشی فعال و موفق مردمی پر تماشاکر و مدال آور زیر پوشش ادارات یا کارخانه های صنعتی استان قرار گيرند تا دیگر شاهد در دست گرفتن کاسه گدایی از سوی تيم های ورزشی برای تامین هزینه‌های خرید البسه و سفرهای برون استانی نباشیم.

۲- ساخت ۲۷ جاده سلامت با هدف توسعه ورزش همگاني میان شهروندان در پارک ها و تجهیز به وسایل ورزشی در سراسر استان و نامگذاری هر جاده ساخته شده به نام یک شهید ورزشکار یا یک پیشکسوت صاحب نام ورزش استان.

۳- تنظیم تفاهم نامه میان اداره ورزش و جوانان خوزستان و اداره کل آموزش و پرورش مبنی بر استفاده اهالی ورزش (ورزش همگاني ) از اماکن ورزشی آموزش و پرورش استان در ایام تعطیلات با نظارت دقیق طرفین.

دیگر مصوبات موجود- که شوربختانه بعضی از مدیران صنعتی و نفتی و ادارات کل استان به رغم موافقت و دادن رای مثبت در جلسات شورای ورزش، هرگز حاضر به اجرایی شدن و همکاری با چنین مصوبات اتخاذ شده شورای ورزش استان نیستند!

آقای استاندار! اگر خواهان توجه اساسی و ماندگار نسبت به ورزش استان هستید اجرای مصوبات اتخاذ شده شورای ورزش استان بهترین خدمت به ورزش و ورزشکاران و اهالی و پیشکسوتان ورزش خوزستان خواهد بود.

قلم ورزش خوزستان بنا به رسالت و شناخت چهار دهه افتخار فعالیت و شاگردی و حضور مداوم خود در عرصه ورزش این سخن را به عنوان تکلیف و ادای دین بیان کرد.

 ان شاالله حضور و نگاه دقیق شما به عنوان متولی استان، عیاری ماندگار در ویترین بزرگ و پر تماشاگر ورزش خوزستان نمایان کند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید