امروز:
جمعه - 8 تير - 1403
ساعت :

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

با قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور، فوتبال خوزستان هنوز دارای  پنج سهميه، سه تیم لیگ برتری و دو تیم لیگ یکی است.

 طبق قرعه‌کشی صورت گرفته  قرار است به زودی تیم های فولاد خوزستان، استقلال‌ملاثانی و نفت مسجدسلیمان به ترتیب میزبان تیم‌های خوشه طلایی، آرمان گهر  و ملوان باشند و دو تیم دیگر فوتبال خوزستان یعنی استقلال خوزستان و نفت آبادان به میهمانی پیکان تهران و مس کرمان بروند و در صورت موفقيت راهی مرحله یک هشتم شوند.

 اهالی فوتبال به ویژه هواداران خوزستان بسیار مشتاق اند که هر پنج نماینده فوتبال خوزستان راهی مرحله بعدی جام حذفی شوند تا شاید بار دیگر خاطره قهرماني و پرواز بلند شاهین پرستاره اهواز و تمام بومی در آسمان فوتبال ایران برای فوتبال خوزستان تکرار شود.

 اما شنیده می‌شود بعضی از مدیران و کادر فني و حتا بازیکنان این پنج تیم خوزستانی اعتقادی به حضور فعال و با انگیزه در جام حذفی را ندارند!

  جسته و گریخته از فضای اتاق فکر و مشاوران و حتا بعضی از اعضای کادر فنی این تیم ها شنيده شده  قصد دارند در این مرحله از جام حذفی به صورت باری به هر جهت با بازیکنان ذخیره و امید مقابل حریفان خود حاضر شوند، که اگر واقعا چنین تفکری دارند بسیار جای تاسف است.

حضور درجام حذفی در حقيقت مسیری است برای رسیدن به یک موفقیت دیگر و کسب عنوان قهرماني جام حذفی و فرصتی مناسب برای اثبات شايستگي های مربيان و بازیکنان داناتر و نترس.

جام حذفی را باید جدی گرفت و با جرأت در فضای آن گام برداشت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید