امروز:
سه شنبه - 1 خرداد - 1403
ساعت :

 

اهواز/ حبیب خبر- سيد مهدي ابوس:

مدرسه فوتبال نفت اهواز با داشتن امکانات سخت افزاری مناسب و کمک آموزشی های استاندارد، این روزها به عنوان یک مدرسه فوتبال فعال توجه کارشناسان و اهالی فوتبال را به خود جلب کرده است.

 این مدرسه فوتبال با قدمت بیست ساله خود نشان از اراده‌ و توجه خاص به فوتبال پایه و حرکت به سمت و سوی کشف استعداد های درخشان فرزندان کارکنان مناطق نفت‌خیز است.

همچنین در اجرای دقيق مسوولیت های اجتماعي خود در تلاش‌ است در صدی قابل توجه از استعدادهای درخشان فوتبال پایه بومی و غیر شرکتی کلان‌شهر اهواز را جذب و زیر پوشش خود قرار دهد.

 حضور مدیران از جنس خروجي ورزش و فوتبال در راس باشگاه و هیات فوتبال و مدرسه فوتبال باشگاه نفت و به طور کلی ورزش مناطق نفت‌خیز جنوب هم‌چون آقایان: فرهمند، ناصر مطلق چهره نام آشنای فوتبال خوزستان و ایرج خسروی این نوید را می‌دهد که مدرسه فوتبال نفت،توان و شایستگی تبدیل شدن به یک آکادمی بزرگ را به عنوان پشتوانه و بانک سرمايه فوتبال نفت و فوتبال خوزستان دارد.

هم اکنون مدرسه فوتبال نفت اهواز با مدیریت خوب ایرج خسروی و شماری از مربیان جوان و باتجربه کارآمد- که همگی از خروجی های فوتبال و دارای مدارک عالی مربیگری هستند- باجذب ۵۵۰ هنر آموزعلاقمند در رده هاي سنی ۶ تا۱۵ سال در شش روز هفته در ورزشگاه اختصاصی مناطق نفت‌خیز فعاليت می‌کنند و قرار است در پایان طرح اوقات فراغت، نخبگان و استعداد های درخشان کشف شده در ترم تابستان را انتخاب‌ و با فراخوان درترم پاییزه، آموزش های تخصصي را با آنان آغاز کنند.

مدرسه فوتبال نفت اهواز را می‌توان یک الگوی فعاليت ایده‌آل برای گسترش سالم و موفق فوتبال پایه نامید.

 امیدواریم به زودی شاهد ارتقای این مدرسه به آموزشگاه یا دانشگاه نفت باشيم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید