امروز:
يكشنبه - 10 تير - 1403
ساعت :

 اهواز/ حبیب خبر- هوشنگ نوبخت:

 امروز هم در حالی شاهد ورق خوردن برگی دیگر از دفتر تاریخ فوتبال بودیم که شک ندارم خیلی ها باید درباره آن به نسل های بعد پاسخ گو باشند.

 اندر حکایت دنیای عجیب فوتبال ما، کم از این دست اتفاق های عجیب را به خود ندیده است که خدای ناکرده باعث شود، تعجب کنیم.

 به رغم همه احترامی که به شخص آقای تاج و زحماتش برای فوتبال در دوره های مختلف داریم ، ضرورت دارد برای احترام به افکار عمومی، متولیان ورزش و حتا مسوولان رده بالای نظام پاسخ گوی چند ابهام بزرگ در این باره باشند.

 چه گونه می شود کسی که مدت هاست به دلایل مختلف از جمله ابر بدهی "ویلموتس" مورد تایید  مراجع قضایی و حقوقی کشور نیست و چه بسا به خاطر این سهل انگاری و غفلتی که یک بدهی بزرگ بر دوش بیت المال گذاشته باید در زندان باشد، اکنون در راس فوتبال مملکت بنشیند؟!

 چه گونه می شود، شخصی که در اوج فشارها و بازرسی ها به ناگاه دچار حمله مصلحتی قلبی می شود، پس از مدتی که داغ جامعه فوتبال کمرنگ تر شده به یکباره چنان قوت قلب می گیرد که می تواند بدون استرس ، دنیای پرهیاهوی فوتبال را مدیریت کند؟!

 چه گونه می شود، کسی که هنوز دولت و مجلس مانده اند چه گونه ابر بدهی بر جای مانده از دوران مدیریت اش را بپردازند، دیگر بار هوس کرده قراردادی جدید با "کی روش" پر مدعا و گران قیمت ببندد و قید اسکوچیچ آرام و ارزان را بزند؟!

 چه گونه می شود کسی که در هفته های گذشته حتا حاضر نشد به احترام مردم در برنامه های تلویزیونی حاضر شود تا برنامه های خود را اعلام و نظرهایش را به صورت شفاف بگوید، بی هیچ تبلیغ و رسانه ای به چنین رای بالایی دست یابد؟!

 امیدوارم، نمایندگان سیستم قضایی و نظارتی و حتا نمایندگان مجلسی که در صدا و سیما با صراحت از تایید نشدن صلاحیت آقای تاج سخن می گفتند، اکنون به افکار عمومی پاسخ دهند که در طول این یک هفته چه شد که همان شخص قاطعانه بر کرسی فوتبال ایران نشسته است؟!

 بی شک، نیت ما از مطرح کردن این مباحث و ابهامات، انگشت اتهام به سوی شخص مهدی تاج نیست بلکه بررسی سیستم و پشت پرده هایی است که نظر و خواسته بیش از ۸۰ میلیون ایرانی و دوستداران فوتبال را بی هیچ ملاحظه ای نادیده می گیرند و آن گونه عمل می کنند که خود می خواهند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید