امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز/ حبیب خبر- سیدمهدی ابوس:

وزیر ورزش و جوانان در گفت و گویی اعلام کرد: "اگر توافق صورت بگیرد و مشکلی نباشد از نیمه دوم فصل جاری می‌توانیم از VAR در فوتبال استفاده‌ کنيم."

سیدحمید سجادی افزود: "سونامی موجود ویلموتس در ورزش و فوتبال باید حل و دیگر تکرارنشود و دست دلال ها بایداز فوتبال کوتاه شود"

ضرب المثل معروفی در ادبیات کهن کشورمان  وجود دارد که می‌گوید: "سخنی که از دل برآید لاجرم بر دل نشيند"

انصافا چه زیبا سخنی گفته وزیر ورزش؛ سخنی شیرین و خوش...

اما ای کاش جناب وزیر برای این اگرها و بایدهای ذکر شده، چاره یا مسیری برای مرتفع شدن هم ارایه می داد.

به عنوان یکی از کوچک‌ترین اهالی قلم ورزش و با رخصت از قهرمان ملی ورزش جناب سیدحمید بزرگوار، وزیر محبوب و ارزشی ورزش، مي خواهم پرسش‌ کنم:

حضرت عالی درباره VAR با صراحت فرموديد:" اگر توافق صورت بگیرد و مشکلی نباشد"

به راستی این توافق، کجا، چه طور و میان کدامین ايکس  و وای باید صورت گیرد؟

جناب وزیر، چرا احساس نگرانی و احتمال عملی نشدن موضوع را در ذهن خود و مخاطب در نظر گرفته که در ارایه کلام و بیان به عنوان رأس تصمیم گیرنده ورزش کلان کشور، کلمه (اگر) را مطرح مي فرمایند؟!

جناب وزیر ورزش! سونامي ویلموتسی درون فوتبال از کجا و توسط کدام دستور دهنده به سمت مستطیل سبز فوتبال ملی، جاری و ساری شد که‌ هنوز باقی مانده گل و لای اش مشام  اهالی فوتبال را آزار می‌دهد؟

آقای سجادی عزيز! چه کساني باید این معضل را حل و فصل کنند؟

چرا گاهی عده ای بیل به دست شروع به نبش قبری می‌کنند که اصلا درون آن جسدی وجود ندارد و فوتبال پرحاشیه را به سمت و سوی پرتگاه سوق داده و دشمنان فرصت طلب کشورمان را وادار به خباثت بیش تر می‌کنند؟

اين چنین گل آلود کردن فضای گرد و غباری فوتبال به سود کیست؟

ختم کلام:

جناب وزیر! اگر واقعا بنا دارید ریشه سونامي ویلموتسی را خشک کنید که دیگر نه تنها برای فوتبال بلکه این معضل برای هیچ رشته ورزشی تکرار نشود باید مانند آن سال های ورزشکاری، شخصا برای رفع آن از خط شروع و با صدای بلند آغازگر که فریاد می‌کشید :" آ م ا  د ه " آغاز کنید.

هم چنین برای کوتاه کردن دست دلالان از فوتبال، نیاز به تشکیل کارگروهی از بزرگان، پیشکسوتان و مشاوران کاربلد بدون مرز وابستگی به دلالان فوتبال است؛ یا اینکه فوتبال به دست مردانی سپرده شود که خود زیر سیطره دلالان نباشند.

امیداست با درایت و حمایت و نگاه تدبیری شما نسبت به کل جریان های فوتبال فعلیتا پایان ماموریت و حضور در وزارت ورزش شاهد بهتر شدن فضای کلی فوتبال باشیم. ان شاالله.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید