امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 اهواز- حبیب خبر- سيد مهدي ابوس:

 فوتبال کلان ما به نقطه صفر مرزی به هم ریختگی، رسيده است‌! چون، نه تنها امروزه جنبه ملي ورزشي ندارد که در مسير میلی، ارثي و ملوک الطوایفی قرار گرفته است‌!

 لازم است بر بالین اين بیمار، طبيب متخصص آورد و با تدبیر و چاره‌ اندیشی نسخه ای شفا بخش برایش تجويز کرد.

 همه عالم و آدم پی برده‌اند‌ با جماعت فعلی بازمانده در رأس فدراسیون فوتبال- که خود را دانای کل فوتبال می‌ نامند ولی در اصل چيزي در زمينه فوتبال ملی و چگونگی مديريت آن نمي دانند- کار به ناکجاآباد خواهد رسید!

 فقط کافی است نگاهی به وضعیت فوتبال ملي بیندازیم تا به راحتی دریابیم که فوتبال مان دیگر ملي نيست که میلی است! یا به گفته سيد بزرگوار اهل قلم ورزش(سيدرضا فیض آبادی) تا قوانين بر گرفته از فیفا در  فوتبال ما اجرايي نشود اوضاع فوتبال باشگاهي و ملی همین است که شاهدش هستیم...

 با این حال، نگارنده- که شاگرد مکتب قلم ورزش است- معتقد است: می‌شود با یک تدبیر مديريتي تخصصی، فوتبال ملی را لااقل از زنگ تفريح شدن در جام جهانی قطر نجات‌ داد؛ البته‌ به شرطی که نگاهی ملي ورزشي به موضوع داشت.

 آقای دکتر سیدحمید سجادی، پیشکسوت ورزشي ارزشي و وزیر کاملا ورزشي! براي سر و سامان دادن به فضای مستطیل سبز فوتبال کلان و ملی، نیاز به مدیریت ورزشی تخصصی و تدبیر جهادی است.

درخواست 6 بازیکن تیم ملی از وزیر ورزش/ سجادی: به نمایندگی از رئیس جمهور در اردو هستم

اهالي واقعي و دلسوز فوتبال- که منافع ورزشي فوتبال ملي را دنبال می کنند و به عبارتي فقط عشق فوتبال هستند از وضعیت فعلي اين فوتبال نگرانند؛ اما اعتقاد دارند بيماري فعلی فوتبال قابل درمان است؛ به شرطی که به آن نگاهی فوتبالی ورزشی داشت. لذا پیشنهادی ارایه مي شود که ان شاالله مورد توجه و بررسی جناب عالی قرارگیرد تا مسير شفابخش فوتبال ملی طی شود.

آقای دکتر سجادی! این فوتبال درهم و برهم فعلي نيازمند تاسیس و داشتن یک کارگروه مصلحت‌ فوتبال ملي است؛ کارگروهی متشکل از تجربه، ایده، تدبیر و صداقت، طرح و برنامه و آشنا به فوتبال ورزشي با ترکیب زیر دارد:

۱- شخص وزير ورزش که خود خروجی ورزش ملی و دارای تجربه‌ مديريتي است، مسوول کارگروه يا به عبارتي رییس کارگروه باشد.

 ۲- سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال- که‌ خود دارای شناسنامه ملي فوتبالی است- دبیر کارگروه شود.

 ۳- دعوت از بزرگانی که هرکدام شان در فضای مستطیل سبز فوتبال افتخار آفرین بوده و نام شان در میان اهالي فوتبال و هواداران ديروز و امروز فوتبال از محبوبیت و جایگاه خاصی برخوردار است.

 برای مثال: اعضای اصلی کارگروه:  حشمت مهاجرانی، حسن حبیبی، محمد دادکان، دکتر خبیری، حسين فرکی، محمد مايلي کهن، عادل فردوسی‌پور، واعظ آشتیانی، امير قلعه نویی، علی دایی و سيد سعید مدني.

به یقین این گروه آن قدر باتجربه و دارای سبک وتدبیر ورزشی هستند که توان ارایه یک برنامه‌ مدون براي بهتر شدن فوتبال ملي و جلوگیری از میلی شدن فوتبال کلان را دارند.

 این افراد هم کار بلد و هم امتحان پس‌ داده فوتبال هستند و همیشه منافع فوتبال ملي را در رأس امور می‌دانند...

ان شاالله در آینده بسیار نزدیک شاهد تحولی در فضای مستطیل سبز فوتبال کلان و ملی شویم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید