بدون تماشاگر ولي با دعاي تماشاگر؛

نفت مسجدسلیمان در فینالی ديگر

 اهواز/ حبیب خبر- سيد مهدي ابوس:

 قلم ورزش خوزستان به عنوان‌ مستقل‌ ترین قلم ورزشي در چهار دهه حضور در فضای فوتبال خوزستان و کشور اگر لازم بداند بيش از صدها بار اين تيتر را خطاب‌ به همه اهالی فوتبال و مدیران ريز و درشت ورزشي، سیاسی، اجتماعی، نفتی خوزستان و بازیکنان و کادر فني تیم نفت مسجدسلیمان گوشزد می کند: بزرگان! در این فرصت باقي مانده‌ از ليگ برتر فوتبال کشور، حفظ سهميه کم تر از قهرماني نيست، لذا اینک تيم نفت مسجدسلیمان نيازمند حمایت است. بیشتر کوشش کنید.

 امشب نفت مسجدسلیمان میزبان نساجی مازندران قهرمان جام حذفی فوتبال کشور است.

 نساجي قهرمان، مقابل نفت مسجدسلیمانی که فقط برای ماندن و بودن نام شهر اولین هاي نفت و فوتبال ایران، در لیگ برتر فصل‌ آینده تلاش‌ می‌کند.

 امشب نفت‌ باز هم محکوم‌ به موفقيت در فینالی ديگر است‌ و این يعني حماسه‌ ای دیگر براي حفظ سهميه که کمتر از لذت قهرماني نيست.

 اما امشب نفت مسجدسلیمان بدون تماشاگر در مستطيل سبز فوتبال بايد حماسه‌ آفرینی کند و ابزار این حماسه‌، دوندگی، اراده، تفکر و ایده های میدانی و فنی بازيکنان و کادر فني خواهد بود.

 امشب اهالي فوتبال مسجدسلیمان- چه آن ها که‌ آن روبه رو و روی تپه‌ ها ایستاده اند آن هم در بدترين شرایط جوی و مکانی نظاره گر بازی هستند و چه آن هایی که درخانه پای گیرنده هاي صدا و سیمایی شنونده و بیننده تقابل فوتبال شمال و جنوب  هستند- قصد دارند نبودن شان در ورزشگاه شهيد بهنام محمدی را تبدیل به‌ دعاي موفقيت برای حمایت از تيم شهرشان کنند و به بازیکنان و کادر فني تيم نفت بگويند اگر در ورزشگاه نيستيم دعای مان همراه‌ شماست.

 امشب اهالي فوتبال مسجدسلیمان می خواهند شاهد فوران نفت‌ ورزشي در فضای مستطيل سبز فوتبال ورزشگاه شهيد بهنام محمدی باشند و همه دعاها و نگاه ها به‌ سمت سوی موفقيت مهاجری و شاگردانش خواهد بود و خطاب به آنان این جمله را یاد آور مي شوند:

شیران زاگرس! خروش تان عشق است/‌ حفظ سهميه کم تر از قهرماني نيست

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید