ما به مس بودن که عادت کرده ایم/لااقل خود را مطلایی کنید

 حبیب خبر- صاف صادق اهوازی: حتمن ضرب المثل:" سالی که نکوست از بهارش پیداست" را شنیده اید. اگر هم نشنیده اید اشکال ندارد؛ چرا که از وضعیت گرد و خاک یا گرد و غبار یا ریزگرد یا هر چیز دیگری که از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست نام وضعیت خطرناک به خود بگیرد و عده ای را هم به علل مختلف از جمله بیماری های تنفسی روانه بیمارستان ها کند، متوجه این ضرب المثل می شوید!

 بنابراین، از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان و نیز دیگر دستگاه ها و ستادهای مربوط و غیره که نان وقوع گرد و خاک می خورند و در گوش زمین و زمان خبرهای خاکی یا خاک خبر می پراکنند انتظار داریم: با توجه به این که از دهه هشتاد تا کنون مردم بهتر از مسوولان در جریان اوضاع و احوال گرد و غبار داخلی و خارجی قرار گرفته اند، از این پس در سال جاری فقط وقتی که به طور اتفاقی هوا کمی صاف می شود اعلام وضعیت کنند و هر روز هر روز اطلاعیه های مختلف گرد و غباری صادر نکنند.

 درست نیست که در طول هفته پنج تا شش روز را وضعیت خطرناک و ناسالم اعلام کنید و ما خوزستانی ها را در بن بست استرس و اضطراب نگه دارید!

 از شما مسوولان خیلی خدمتگزار انتظار داریم هر وقت دیدید یا شنیدید که هوا صاف و سالم شده است، لطف فرموده و خود را مطلایی کنید؛ چرا که سال های سال است که ما مس گشته ایم!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید