امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

حبیب خبر- سیدمهدی ابوس: یادتان هست در جلسه معارفه حمید گرشاسبی به عنوان مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان، "امین ابراهیمی" خطاب به مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان گفته بود: مدیریت جدید باشگاه فولاد خوزستان باید سه هدف را به عنوان مسیر تعالی  کوتاه مدت خود در نظر بگیرد؟

 این خواسته مهم هیات مدیره از مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان عبارت بودند از:

نخست: کسب مقام قهرمانی سوپر جام فوتبال ایران در ابتدای فصل جدید فوتبال لیگ برتر در دیدار با تیم پرسپولیس.

 دوم: در پایان رقابت های لیگ برتر فعلی حضور تیم فولاد در جمع چهارتیم بالای جدول لیگ برتر.

 سوم: خوب ظاهر شدن در رقابت های فوتبال آسیا.

  در آن جلسه  معارفه خیلی ها از این کلام و پیام مطرح شده تعابیر مختلفی برداشت و بیان کردند؛ اما حمیدرضا گرشاسبی که به عنوان مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان آمده بود و می دانست پنجره نقل و انتقال فولاد بسته و فضای تیم ملتهب است با سکوتی معنادار و با زمزمه توکل برخدا  وتوسل به ائمه اطهار (ع) و تدبیری که در چنته دارد کارش را آغاز کرد.

  خوش بحتانه بازی سوپر جام ، ابتدای فصل برگزار نشد اما با برگزاری در آستانه شروع فصل دوم لیگ برتر، فولاد خوزستان با شایستگی قهرمان شد و عملا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نخستین خواسته مدیرانش را وفای به عهد کرد.

 مطمینن گرشاسبی کارش را بلد است و باز هم می تواند موفق نشان دهد چون تجربه ثابت کرده است هر زمان، کاری به ویژه در فضای ورزش و فوتبال آن هم به کاربلدان دارای تخصص و تدبیر مدیریتی ورزشی و تیمداری سپرده شده عاقبت اش خیر و سرور بوده است.

  فولاد خوزستان اینک به عنوان یک تیم مقتدر مسیری را هدف قرار داده که خود تعیین کننده و حمیدرضا گرشاسبی هدایت کننده آن است.

 فولاد خوزستان نشانه هایی از طلوع و درخشش دوباره خورشید فوتبال خوزستان در آسمان ورزش و فوتبال کشور را نمایان کرد و باید آن را بیشتر باور و حمایت کنیم.

ختم کلام: ضمن تبریک و دست مریزاد به حمیدرضا گرشاسبی و اعضای کادر فنی و بازیکنان و همه هواداران فولاد، یاد آور می شویم جشن قهرمانی را در دل داشته باشید و آن را انگیزه ای برای موفقیت های پیش رو قرار دهید. روزهای سختی فولاد قهرمان پیش رو دارد.

حالا همه حریفان می آیند تا مقابل تیم فولاد خوزستان( قهرمان قهرمانان فوتبال ایران) قدعلم کنند.

پس، باید بیش تر تلاش کرد. حمید خان! هوای تیم ات را داشته باش. از ما  گفتن بود و یاد آوری.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید