امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدی ابوس: نوشته ام را با این بیت شعر: (ای آن که به نیکی همه جا ورد زبانی/ کردار تو این کشت که جاوید بمانی) آغاز کردیم که متولی جدید ورزش خوزستان بداند.

 البته جدید بودن فقط برمبنای حکمی است که از سوی وزارت ورزش صادر شده و الا  دکتر بنی تمیم خود از سابقون و خروجی واقعی و افتخار افرین ورزش استان است و به مراتب بهتر از هر کسی می داند که زیر ساخت های اداری ورزشی و به طورکلی تمامی زیر ساختارهای ورزش خوزستان از فنداسیون تا سقف نیازمندبازسازی و صلابت و سلامت هستند و خوب  می‌داند که همه اهالی ورزش از ورزشکار و مربی و هوادار و ارباب رجوع  و پیشکسوت تا اهل قلم و دلسوزان واقعی ورزش، انتظار توجه و بازبینی کلی وتدبیری  نسبت به حوزه مدیریت شان را دارند.

او در نخستین نطق رسمی مدیریتی خود در راس ورزش خوزستان گفت: خدا را شاکرم که دو باره به فضای ورزش استانم باز گشتم و این بار هر چند در حکم ابلاغی من، متولی اول ورزش ذکر شده اما امیدوارم شایستگی نوکری به اهالی ورزش به معنی واقعی کلمه نصیبم شود و در پایان ماموریت، این چنین که مورد قبول و استقبال قرار گرفتم همین طور هم بدرقه شوم.

قلم ورزش این کلام امیدوار کننده متولی ورزش خوزستان را به فال نیک گرفته و به همه اهالی ورزش توصیه فرصت و تشویق و حمایت از این اندیشه را دارد؛ اما به متولی ورزش هم یاد آور می‌شود: باید مواظب بود که فرصت سوزی نشود زیرا فضای ورزش خوزستان از تکلم ها و وعده های بی شمار کمتر عملی شده، لبریز و گاهی سرریز شده است!

ورزش خوزستان نیاز به مداوای اساسی و تدبیر مدیریتی ورزشی دارد. هدایت این ورزش پهناور، افراد  بزرگ و اهل کار و دارای وجاهت ورزشی و مقبولیت اجتماعی را می طلبد.

 مدیریت کلان و سرشاخه های مدیریتی ورزش خوزستان طالب شایسته سالاری تخصصی و کاربلدی است نه هرکسی مدرکی گرفت و چند لوح تقدیر در پرونده کاری اش گذاشت و توسط خواص مورد سفارش قرار گرفت، در جایگاه  مدیریتی یا سرشاخه مدیریتی فلان  هیات و کمیته و بخش و اداره شهرستان قرار گیرد.

جناب بنی تمیم! خوب می دانید ورزش خوزستان گرفتار تحولات سفارشی غیر تخصصی و تحمیلی بوده و ساختارش نیاز به تغییر و تحول اساسی دارد؛ هرچند انتطار تغییر کلی را نمی توان در کوتاه مدت منطقی دانست اما با شناخت از خصوصیات تدبیری و اخلاقی ارزشی ورزشی شما، اهالی ورزش و پیشکسوتان اطمینان دارند اگرخود و اهداف و نوع تدبیرتان گرفتار فرصت سوزی نشود به زودی بارقه امید تحول در فضای ورزش خوزستان نمایان خواهد شد.

 قلم ورزش خوزستان هرگز انتظار شق القمر ندارد و شمشیر از نیام خارج کردن را توصیه نمی کند؛ بلکه تلطیف القلوب و الابصار را در فاکتور تدبیر مدیریتی برای شکوفایی ورزش خوزستان به عنوان  پیشنهاد ارایه می دهد.

جناب دکتر بنی تمیم! آمده ای باتوکل به خدای سبحان و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام وتدبیر مدیریتی خود، ورزش استان را هدایت کنید و ان شاالله از بحران نجات دهید. مواظب باشید در این تلاش صادقانه دچار سرگردانی و فرصت سوزی و پاتک خوردن از نااهلان مصمم به تخریب یا گرفتار امواج نابخردی کاسبان به درون خزیده ورزش خوزستان- که شمارشان در فضای ورزش کلان کشور  بی شمار شده- نشوید.

 همیشه شنونده هرگوینده و مطالعه کننده هر پیامی باشید. پذیرای هر نقد و تشویق وترغیب و پیشنهاد سازنده و غیره  باشید؛ اما تصمیم گیرنده نهایی و مدیریتی در اجرای آن طرح و نقد و تشویق و پیشنهاد، خود وتدبیرتان باشد.

ما گفتیم و نوشتیم که بدانید ورزش استان طالب یار است نه بار...

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید