امروز:
سه شنبه - 28 فروردين - 1403
ساعت :

 اهواز/ حبیب خبر- سیدمهدی ابوس: بنا به گفته مدیران دو تیم نفتی آبادان و مسجد سلیمان،( البته بچه های مسجد سلیمان بیش تر پیگیر هستند):" مبلغ سی میلیارد تومان طبق تفاهم نامه شماره ۳۰۰/ص/۱۰۰۷۸۵  فی مابین وزارت نفت و وزارت ورزش و جوانان، به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان واریز شده تا مشکل مالی  دوتیم نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان برطرف شود؛ اما مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان نه تنها اجازه پرداخت نمی دهد که معلوم هم نیست این مبلغ را کجا می خواهد هزینه کند؛ در حالی که ما پول مان را تمام و کمال می خواهیم."

 اما بخوانید مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان چه پاسخی داده است:

 افشین حیدری ضمن تکذیب این ادعای نفتی ها، در نامه شماره ۳۰۹۱۹۴۳۵ مورخ ۲۳ آبان ۴۰۰ به جناب آقای  آقاجری بازرس کل خوزستان خواستار تعیین تکلیف در این زمینه شده است.

  مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان مدعی شده وزارت نفت این مبلغ را بر اساس تبصره ۲، ماده ۹۴ قانون برنامه ششم توسعه و به منظور مساعدت به ورزش همگانی خوزستان، تخصیص و به حساب این اداره کل واریز کرده و طبق قانون، پرداخت هرگونه وجهی از محل بودجه کل کشور، به هرشکلی و به هرنحوی به ورزش حرفه ای ممنوع است. لذا ما اجازه نداریم از این مبلغ ورزش همگانی، به دو باشگاه نفتی آبادان و مسجدسلیمان مساعدت کنیم.

 افشین حیدری در نامه ارسالی به  بازرس کل استان، اضافه کرد: وزارت نفت، نمایندگان خوزستان درمجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرهای آبادان و مسجد سلیمان و مدیران دو تیم این سی میلیارد تومان را کمک اعطایی وزارت نفت  برای رفع مشکل مالی دو تیم نفتی می دانند و خواستار تعیین تکلیف شده است.

پرسش: به راستی چه باید کرد؟ چه باید گفت و سخن کدام مدیر به حقیقت نزدیک تر است؟ مهم تر اینکه،تکلیف این دو تیم نفتی چه خواهد شد؟

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید