امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

حبیب خبر- سیدمهدی ابوس: سحرگاهان از آن سوی آب ها، یا کامل تر بنویسم: از درون قاره آمریکا و فراسوی فیبر نوری در عصر ارتباطات، کلامی و پیامی بسیار حزن انگیز و سرشار از مرام ارزشی کسوت ورزش با بغض در گلو شنیدم که گفت: "افسوس و صد افسوس. حیف شد رفیق و برادری که نامش برازنده مرام اش و سرشار از حسن یوسف، معرفت و حمایت و رفاقت بود، از میان ما رفت.

 بی بدیلی از تبار صداقت و دلسوزی ورزش و فوتبال که تکرارش در فضای ورزش دیگر ممکن نیست یا به این زودی، تکرار و دیده نخواهد شد.

  حسن اهوازی ستون حمایتی اهالی ورزش و پیشکسوتان و فوتبال خوزستان بود؛ حیف است خوبان همه رفتند، نمی دانم چه وقت از دیدگاه خدا، منم خوب دیده  شوم؟ اما خوب می دانم تحمل این نبودن های عزیزان تاثیر گذار، دیگر سخت است. 

فقدان حاج حسن اهوازی عزیزم، مرد تمام و کمال، مدافع ارزش های ورزش و فوتبال خوزستان، بزرگ مردی از تبار صداقت و دلسوزی و برادری را به همه اهالی ورزش و پیشکسوتان ورزش خوزستان و آنان که حسن آقا را از نزدیک تجربه کرده، تسلیت می گویم. 

تسلیت به اعضای محترم خانواده اش، تسلیت به دو یادگارش، حسین آقا و مهدی نارنین، تسلیت به همه و تسلیت به خودم که بار دیگر، قلبا در فقدان عزیزی از عزیزانم در تنهایی و غربت به سوگ نشستم.

تسلیتم را پذیرا باشید ای دلدادگان."

محمدرضا کاردان

عاشق همیشگی خوزستان و فوتبالش

بامداد جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰

گفتم: از دوست چه خواهی که تو را شاد کند

گفت: از دوست همین بس که زما یاد کند

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید