امروز:
سه شنبه - 28 فروردين - 1403
ساعت :

حبیب خبر- نادر محمد جعفری:

 هفته تعاون، فرصت مناسبی برای ارج نهادن به تلاش تشکل های مردمی است.

 تشکل های مردمی در قالب شرکت های تعاونی با خرد جمعی خود و عزمی راسخ در سنگر تولید کالا و خدمات برای پیشرفت کشور عزیزمان، تلاش و مجاهدت می کنند و با ایجاد اشتغال و تولید محصول و خدمات، بذر امید و نشاط را در جامعه می کارند و پرچم عزت و سربلندی را بر بلندای قله‌های افتخار به اهتزاز در می آورند.

  نقش تعاونگران عزیز در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده، حایز اهمیت است.

  جایگاه تشکل های مردمی از سوی دولت و وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تحول و حمایت همه جانبه از بخش تعاونی در بهبود فضای کار و کسب، نهال امید را در دل تعاونگران کاشته است.

  تعاونگران عرصه تولید کالا و خدمات در تقسیم توزیع عادلانه ثروت، با همتی پیوسته و خستگی ناپذیر و با ایجاد طرح های موثر در توسعه و ترویج فرهنگ تعاون نقش آفرینی می کنند.

  بر خود فرض می دانم هفته تعاون را به همه‌ی تعاونگران، پیشکسوتان، مدیران عامل تعاونی ها و اتحادیه ها، اتاق های تعاون، هیات امنا و مدیران خانه تعاونگران ایران، انجمن علمی تعاون، مدیران و دولت مردان دلسوز  تبریک و تهنیت بگویم و آرزوی سلامتی و موفقیت همگان را از درگاه باری تعالی طلب کنم. امیدوارم شاهد توفیق روز افزون توسعه بخش تعاونی در کشور پهناور ایران باشیم.

 *معاون امور استان های خانه تعاونگران ایران

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید