امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 اهواز- حبیب خبر/سیدمهدی ابوس: روی سخن مان با دلسوزان، پیشکسوتان و هواداران واقعی فوتبال و آن هایی است که مسوولیتی نسبت به دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان دارند.

 این قلم نه مرض دارد و نه غرض؛ هدف، یاد آوری است و نجات دوتیم بزرگ فوتبال خوزستان از بحران و خدای ناکرده سقوط احتمالی؛ بنابراین، می‌نویسیم شاید تاثیر گذار باشد و تلنگری شود برای توجه بهتر.

  هم چنین برای اطلاع آن هایی که نمی دانند و نیز یاد آوری به کسانی که خوب می دانند دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در تاریخ کهن فوتبال و ورزش خوزستان و کشور اولی به مهد فوتبال و دومی را به اولین تیم فوتبال شهرت دارند.

 این را که نوشتیم شعار نیست، که واقعیت غیر قابل انکار و بی بدیل است؛ اما این دو تیم در سال های اخیر حضور خود  در لیگ برتر، همیشه در چنین ایامی- که دیگر حریفان مشغول آماده سازی خود و جذب بازیکن جدید هستند- متاسفانه هم چون بچه سرراهی رها می شوند! تا شاید صدای گریه آنان به گوش کسی برسد و از روی ترحم فریاد رسی موقت، آن ها را دریابد!

 این در شرایطی است با کمی توجه هرکسی خوب می داند مطرح ترین و پولدار ترین وزارتخانه کشور متولی واقعی این دوتیم است و طبق قانون این وزارتخانه موظف به حمایت از انگیزه سازی و سلامت و نشاط حوزه فعالیت خود است.

 اما بنا به سلایق مدیریتی درونی، چند سالی است به بهانه وجود یک قانون خود ساخته درون وزارت نفت- که به سادگی قابل  وتو یا تغییر و اصلاح است-  دوتیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان کجدار و مریز در حال گذر عمر هستند! آیا وقت آن نرسیده فکری اساسی  به حال رفع مشکل این دوتیم شود؟!

  آیا کافی نیست شکر پاره گویی های وراجانه بدون شیرینی؟! از این همه پرگویی یا بی اعتنایی وگاهی تخریب و تضعیف و تحریف خسته نشدید؟!

تا کی استرس برای ماندن و دعا برای سقوط نکردن و جشن گرفتن برای ماندن در جدول لیگ برتر فوتبال؟!

 آیا واقعا حق و حرمت قدمت این دو تیم نفتی این است که شاهدش هستیم؟!

  اهالی فوتبال، پیشکسوتان و هواداران دو تیم نفتی آبادان و مسجد سلیمان، گله و درخواست توجه به تیم شهرهای شان را کجا و به کی باید بگویند

 به راستی عاقبت این دوتیم نفتی- که تا این لحظه در بلاتکلیفی کامل به سر می برند- چه خواهد شد؟

 آیا مدیران آشنا به وضعیت این دوتیم مشکل و بحران درونی تیم های نفتی را واقعا به وزارت نفت اطلاع رسانی کرده اند؟

 آیا مسوولان ورزشی شهری و استانی در جریان هستند که اواخر مهر ماه رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور آغاز می شود و این دوتیم نفتی به عنوان سهمیه خوزستان باید حضور داشته باشند؟!

 آیا خبر دارند که این دو تیم باید دارای کادر فنی و بازیکن آماده،  باشند؟

 آیا واقعا می دانید اگر قبل از دهم شهریور توجه جدی به این دو تیم نشود و سرسامان پیدا نکنند یعنی عملا حکم سقوط و حذف  دو سهمیه بزرگ و نابود شدن دو برند واقعی فوتبال خوزستان را پذیرفته ایم؟!

 آقایان! نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان را در کوره بی توجهی و بی تدبیری و غیر بومی بودن و تسویه حساب های خاص شخصی و حزبی و رنگی نسوزانید! حیف است نام فوتبال خوزستان درلیگ برتر کشور بدون نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان باشد. به فریاد این دوتیم برسید.

 هرکس در حد توان و همت مدیریتی خود، چه نماینده مجلس و استاندار و فرماندار و شهردار باشد چه مدیر یا وابسته اداری به وزارت نفت؛ همه و همه باید در این شش روز برای نجات دو تیم نفتی خوزستان تلاش کنند.

 تیم های نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان هم اکنون نیازمند توجه هستند؛ فردا دیر است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید