امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 در قانون نانوشته ورزش و فوتبال خوزستان هرکه رفت آسیا محو می شود؟!

 ورزش خوزستان، فوتبال خوزستان، مدیریت تیمداری و کلا خوزستان تا دلت بخواهد سوژه خبری ورزشی فوتبالی دارد! 

 البته چون در حوزه غیر ورزشی، تخصصی نداریم به آن ورود نخواهیم کرد،  اما در زمینه ورزش همین بس که در ورزش خوزستان یک قانون نانوشته ای وجود دارد که بسیار عالمانه و زیرکانه و غیر قابل باور، هر زمان لازم شود به خوبی آن را اجرا می کنند و هیچ کس هم تاکنون نتوانسته پی ببرد که مجریان این قانون نانوشته، کجا، چطور و توسط کدام قانون نویس، مطرح و تصویب شده که این چنین مقتدرانه و بدون واهمه اجرایی می شود!

  این قانون عبارت است از: هرتیم ورزشی خوزستانی که  قهرمان شود و به آسیا صعود کند بعد از چند صباحی باید از فضای ورزشی- فوتبالی خوزستان محو یا فروخته و به غیر انتقال داده شود!

 مثل: شاهین اهواز، جنوب اهواز، تیم والیبال گروه ملی، تیم بسکتبال پتروشیمی ماهشهر، استقلال اهواز و...

 این تیم ها هر کدام به نوعی از فضای ورزش و فوتبال خوزستان محو شدند!

 به راستی چرا؟ چه گونه و توسط چه دست های پنهان و با امضا و توافق چه کسانی؟! 

این نام های بزرگ ورزشی فوتبالی به راحتی محو شدند و کسی هم کک اش نگزید! این را نوشتم که هشداری جدید به اهالی و مدیران و پیشکسوتان ورزش خوزستان یاد آوری کنم.

 شنیده می شود باز همان دست های پنهان دلال قصد دارند مجری تکرار آن قانون نانوشته در ورزش خوزستان باشند و این بار به بهانه های نداریم، کسی حمایت نمی کند و تورم و نبود اعتبارات، قصد دارند استقلال خوزستان را از فضای مستطیل سبز فوتبال اهوازگرفته و با فروش امتیاز این تیم، استقلال دیگری را از فضای ورزش خوزستان جدا و به ناکجاآباد خودشان ببرنند و در ادامه این حراج ستان فوتبالی، تیم استقلال ملاثانی را هم در نوبت گذاشتند!

 قلم ورزش در روز خبرنگار بعد از با خبر شدن از این حراج ستان تیم های خوزستانی سوالی می کند: به راستی چرا فقط در ورزش و فوتبال خوزستان حراج ستان سرمایه و برند و هویت ورزشی گاهی دایر می‌شود؟! بساط این حراج ستان ورزشی و فوتبالی را کدام طیف هدایت و مدیریت کرده و در حال رواج دادن آن است؟!

یعنی در این ورزش و فوتبال خوزستان- که مدعی مهد و تخت و اولین های رشته های مختلف است- هیچ کس توان جمع کردن بساط حراج ستان های نابود کننده تیم های ریشه دار ورزشی فوتبالی استان ندارد؟!

استقلال خوزستان شانس صعود به لیگ برتر را از دست داد

 آقایان! چرا باید استقلال خوزستان- که قطب جدید فوتبال استان و کشور شده، فروخته شود؟!

مگر استقلال خوزستان ارث پدری یک نفر است که تصمیم به فروش داشته باشد؟

 می خواهم از برخی آقایان سوال کنم: مگر از پرتو این تیم به شما کم رسیده که حالا کمربند کشی خود را برای فروش استقلال خورستان محکم بسته اید و دنبال دلال های خرید و فروش می گردید؟!

هرفرد و مقامی که پیشنهاد فروش یا انتقال تیم استقلال خوزستان را ارایه داده و قصد امضای این فروش را دارد دلسوز ورزش و فوتبال نیست.

آقایان! استقلال خوزستان فروشی نیست، جمع کنید این بساط دلالی را...

اهالی فوتبال اهواز و خوزستان با صراحتا از دو نماینده اهوازی(دکتریوسفی و دکترحسینی ) در مجلس شورای اسلامی،  هم چنین از مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان و رییس هیات فوتبال استان و استاندار خوزستان و رییس  بازرسی استان تقاضای ورود به این سرمایه فروشی فوتبال و ورزش دارند.

اگر استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی به غیر خوزستان واگذار شوند فوتبال استان هیچ سهمیه ای در لیگ یک کشور نخواهد داشت و این بدعت حراج ستان ورزشی فوتبالی هم چون ویروس کرونا مسری خواهد شد.

 آقایان! اجازه ندهید نام استقلال هم چون شاهین و جنوب اهواز از فضای ورزش و فوتبال خوزستان محو شود.

سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید