بدون تیتر و با عذرخواهی از بزرگان ورزش

 بزرگی گفته است: به چند نقطه جماعت باج که بدهی، ادعای شیر بودن می کند!

 به عنوان یک خبرنگار ورزشی و از جماعت شاگرد و خادم پیشکسوتان و اهالی قلم ورزش،  همیشه از خدا خواسته ام که به بنده، لطف فراموش کردن آدم هایی را نصیبم کند که معنی آدمیت، رفاقت و مهربانی و ارزش های واقعی ورزش را نمی دانند تا هرگز مجبور به دیدار یا شنونده تنگ نظری، گستاخی، ساده اندیشی و دغل کاری های آن ها در فضای ورزش نباشم.

 بارها با صراحت و شفاف نوشتم: در این ورزش، بعضی ها که نقش صفر را دارند و وجودشان در فضای ارزشی ورزش بودار است و بوی ناخوشایندی منتشر می کند، اگر صفرشان را در ورزش به ویژه فوتبال با هر عددی ضرب کنیم، حاصل اش همان  صفر و هیچ خواهد بود.

  فضای ورزش و فوتبال خوزستان آن قدر از این آدم های کوچک و صفر شده دارد که ناچارند برای عرض اندام و بزرگ جلوه دادن خود و گرفتن یک پست و مقام دست به هر کاری بزنند!

از جمله با پنهان شدن پشت بزرگان و پیشکسوتان عرصه ورزش و فوتبال و قلم رسانه ورزش، گستاخی را رواج می دهند تا شاید از این بلبشوی فوتبالی، ورزشی  و ساده اندیشی قلمی، لقمه ای نصیب‌شان شود!

 این آدم های دست بوس وکرنش کن مصلحتی و خود بزرگ بین- که می دانند کوچک اند و در آیینه هم به رفتار و کردار و گفتار نداشته خود می خندند و بیشتر خود را به اسکناس های بدون گوشه می بینند- با تشکیل  اتاق فکرهای عصر حجری و با حضور ساده اندیشان باجگیر می پندارند باید  فقط خودشان در راس همه چیز باشند و هر کاری و هرحکمی در فضای ورزش صادر شود حتما باید به نام ایشان باشد!

 این در شرایطی است که عملکرد واقعی حضرات  فقط تنگ نظری و حسادت و تخریب و تضعیف و تحریف و ناشیانه است و حتی تحمل یک ابلاغ حکم مشاوری را هم برای دیگران ندارند و در این باره چنان یقه خود را جر می دهند و فریاد بر می آورند که چرا ما نباشیم و دیگران باشند که هر کسی نداند فکر می کند اینان حتمن از مدیران نصب و عزل باشگاه های ورزش استان و حتا کشورند!!

 اینان با گستاخی، دیگر خبرنگاران را متهم به القابی می کنند که شایسته خود و اربابان شان  است؛ البته قلم ورزش، مدت هاست دیگر نسبت به این موارد نه ذوق می کند و نه تعجب!

 اما ای کاش اجازه داشتم گوشه پنهان شده این افراد را راحت تر بیان و نگارش  کنم، ولی افسوس، حرمت و ارزش والای ورزش و پیشکسوتان واقعی آن و منزلت قلم ورزش، اجازه آبروریزی را به هیچ قلم واقعی ورزشی نمی‌دهد.

فقط به عنوان ختم کلام لازم است به این صفرها و کنار دستی شان یاد آور شوم: کمتر ادای شیر بودن درآورید.

خبرنگاران و مشاوران رسانه ای، همان کسانی هستند که شما در جلوی شان دست به سینه می ایستادید؛ حالا چه گلی به سر خود زده اید که به ولی نعمت خودتان گستاخی و دهن دری می کنید؟!

بگذارید آن تشتی که خودتان بهتر می‌دانید درونش چیست همان بالای بام باقی بماند آفتاب گرم محتویاتش را خشک و نابود کند والا در صورت پرتاب شدن آن دیگر جایی برای ماندن وبودن در فضای ورزش و فوتبال خوزستان برای شما باقی نخواهد ماند!

در حقیقت این راهی که شما  در پیش گرفته اید، تابلو احتیاط اش را ما نصب کردیم.

به هر روی، از ما گفتن بود تا خود را بهتر بشناسید!

   سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید