امروز:
سه شنبه - 1 خرداد - 1403
ساعت :

  از اصلی ترین پایه های شخصیت سالم، اصالت است. اصالت را هرگز نمی توان خرید یا حتا ادایش را درآورد.  چون اصالت، ذات و هویت واقعی آدمی است.

  با این مقدمه، می خواهم یاد آور شوم: ورزش مدت هاست اصالت خود را گم کرده و تدبیرش در انحصار غریبه ها، قرار گرفته است! اما اینک به تکاپو افتاده تا شاید در کنار تحولات کلان وعده داده شده دولت جهادی و انقلابی رییس جمهوری منتخب، اصالت گمشده خود را از انحصارفرصت طلبان خارج کند تا اهالی ورزش شاهد حضور تخصص و اهلیت وکسوتداری و شایستگی تدبیری بر کرسی مدیریتی ورزش کلان باشند.

  این آرزو برای اهالی ورزش و پیشکسوتان و هواداران ورزشکاران زمانی تحقق خواهد یافت که فضای ورزش از کارچاق کن ها، دلال ها، باجگیران، نااهلان ضد مرام ارزشی ورزش پاکسازی شود و قیمت و ارزش، انتخاب یا انتصاب مدیریتی درون  ورزشی در ازای دریافت یک باکس سیگار وینستون چهار خطه، معامله و مقایسه  نشود!

  ورزشی که امانت دار اجرایی و مدعی آقا بزرگ بودن قلابی اش، یک باکس سیگار وینستون باشد ارزشی ندارد!

  جالب اینکه آقایان با تفکرات عصر حجری خود و اربابان شان  باز قصد دارند ورزش رآ از چاله گشاد به درون چاه عمیق بدون آب پرتاب کنند و دنبال دیه گرفتن موی ریخته شده کله های کَل خود از ورزش هستند!

 تا کی ورزش باید در انحصار این چنین تفکرات تخریبی، تحریفی و تضعیفی گذر عمر کند؟!

 بگذارید فضای ورزش لااقل این بار با تفکر علمی و بینش ارزشی و جهادی و انقلابی مردمی و جوانگرایی نفس بکشد  شاید توانست اصالت و هویت ورزشی و ارزشی را که شما و امثال شما به فنا داده اید به دست آورد.

 به راستی این مدعیان بی هنر و ضد مرام ارزشی ورزش،  چرا فضای ورزش را رها نمی‌کنند؟

* سیدمهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید