امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 بعد از بازگشت تیم فولاد خوزستان از عربستان، به رغم تلاش مدیران فعلی درون باشگاهی برای آرام نشان دادن فضای درون تیمی و باشگاهی، اما جسته و گریخته گاهی خبرهایی ناخوشایندی درز می شد که هواداران و اهالی فوتبال خوزستان را نگران کرده است.

 در این باره می توان به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم تا زمستان، تنظیم قرار دادهای یک فصلی برای اکثریت بازیکنان و کادر فنی تیم و تلاش نکردن مدیران فعلی برای حفظ حداقلی یا تمدید قرار دادها، پایان یافتن قرار داد مدیر فعلی باشگاه در آخر خرداد ماه و زمزمه صد در صدی پایان ماموریت ایشان بنا به شنیده های بسیار معتبر، سکوت بی سابقه مدیران این باشگاه در عدم شفافیت گفتمانی با هواداران و اخیرا در یک حرکت خاص تبلیغاتی و نیز شایعه کردن یک نام غیر بومی دیگر در فضای مجازی به عنوان جایگزین مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان اشاره کرد.

  بیان این همه خبرها نه تنها باعث دغدغه هواداران فولاد شده که نگرانی اهالی فوتبال و پیشکسوتان خوزستان را رقم زده است.

  بسیاری سوال می کنند: می خواهند چه بر سر تیم فولاد آورند؟! انگار دست هایی در کار است که نام فولاد را از فوتبال خوزستان حذف کنند و تیمی را که اینک به  یک برند غیر قابل انکار در فوتبال ایران و آسیا تبدیل شده است، هم چون تیم های پاس تهران، نفت تهران، شاهین اهواز،  کشاورز تهران، استقلال اهواز، متلاشی و به ناکجاآباد بفرستند! 

 اما آنان که چنین خوابی برای فولاد دیده اند، بدانند که خواب شان تعبیر نمی شود؟ زیرا این تیم ارث پدری کسی نیست که بخواهد از پشت میز ریاست و دورهمی های خاص خودش، دوباره با تلفن زدن به (ایکس وایگرد ) برای باشگاه فولاد خوزستان مدیر و آقا بالا سر غیر بومی معرفی و تحمیل کند.

ورزش و فوتبال، به اهالی ورزش و فوتبال و هوادران اش تعلق دارد و مدیریت باشگاه فولاد خوزستان در صورت تغییرات احتمالی، باید به مدیران بومی لایق و تحصیلکرده و با تخصص مدیریت ورزشی سپرده شود.

فضای ورزش و فوتبال و حتی تیمداری فوتبال خوزستان از حضور مبصران غیر بومی بدون هویت ورزشی، ارزشی تحمیل شده و سفارشی با عنوان مدیر و آقا بالا سر خسته شده است.

  مگر در فضای ورزش و فوتبال خوزستان قحط الرجال متخصص و مدیریت شایسته از جنس خروجی ورزش داریم که هر فصل ورزشی فوتبالی، شاهد حضور غیر بومی ها باید باشیم؟! چرا به مدیران ورزشی شایسته و موفق بومی توجه نمی شود؟

چه اشکال دارد "مسعود رضاییان" معمار و سازنده اصلی بنای ورزش صنایع فولاد خوزستان- که خود از مدیران بومی و موفق کارخانه گروه ملی صنعتی و صنایع فولاد کشور بوده و خدمات بی نطیرش در زمان تصدی مدیر عاملی باشگاه فولاد خوزستان غیر قابل انکار است- دوباره به خانه اش برگردد؟

یا از تجربیات حمید گرشاسبی مدیر توانا و موفق  خوزستانی در هدایت تیم پرسپولیس تهران و رساندن آن تیم به فینال فوتبال آسیا استفاده شود؟

هم چنین در کنار این دو نام ذکر شده، می توان از هوشنگ نصیرزاده به عنوان یک مدیر بومی آشنا به قوانین مدیریتی فوتبال بین المللی و از جنس واقعی ورزش خوزستان نام برد.

  بنابراین تا زمانی که فوتبال خوزستان دارای چنین مدیران توانا است؛ چرا عده ای به تحمیل افراد غیر بومی ناشناخته به ورزش و فوتبال خوزستان اصرار دارند؟!

 آقایان! بس کنید. نابود کردید ورزش و فوتبال خوزستان را! این مطلب را به عنوان مقدمه بدانید. تیم فولاد خوزستان، همانند دوتیم سرخابی پایتخت نشین است و باید به بهترین شکل ممکن مورد توجه باشد و مدیریت و هدایت شود؛ چون این تیم حق مسلم اهالی فوتبال خوزستان است.

در مطلب دیگری به طور شفاف و با ذکر مقام و مکان اداری، نام آنانی را که قصد دخالت، تضعیف و تخریب تیم فولاد یا تحمیل مدیر غیر بومی را به این باشگاه  دارند، بیان خواهیم کرد.

سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید