امروز:
جمعه - 10 فروردين - 1403
ساعت :

 اهواز- حبیب خبر/ سیدمهدی ابوس: در نخستین نشست خبری رییس جمهوری منتخب، کلامی زیبا، دلنشین و امیدوار کننده فضای انتخاباتی ایران اسلامی را عطر آگین کرد.: "من خادم جمهوری هستم "

 کلامی زیبا،  پرمحتوا، سرشار از تواضع، عزت نفس، صفا و یکدلی که از دهان سید ابراهیم رئیسی به عنوان رییس جمهوری منتخب شنیده شد.

  می خواهم در پاسخ این همه تواضع، عرض کنم: شما به عنوان یک سید اولاد پیامبر، در فرهنگ غنی ما ایرانیان به ویژه خوزستانی ها، تاج سر جمهوری هستید. کلام شما نوید امید و کرامت و سند اجرای آن است و  اهالی ورزش هم چون دیگر قشرهای مختلف مردم امیدوار به  موفقیت و سربلندی شما و همکاران تان هستند.

  رییس جمهوری منتخب! بیایید در نخستین نگاه به ورزش، عزت از دست رفته و حراج شده ورزش را به فضای ورزش و اهالی اش برگردانید و سرور و نشاط و شادابی و سلامت را در کالبد و روح ورزش بدمید. ورزش را از استیجاری بودن و انحصار غیر ورزشی های ناکارآمد و ضد مرام ارزشی ورزش  نجات دهید.

 جناب آقای رئیسی!  ورزش نیازمند تحول، تخصص، تدبیر و مدیریت از جنس، خروجی و هویت واقعی ورزش است و در فضای واقعی ورزش، این چنین مردان و زنان جوان و پیشکسوت جهادی و ارزشی دارای تخصص و تحصیلات عالیه و اعتبار و اعتماد و تجربه اجرایی فراوان است؛ اما تاکنون به عمد اجازه دیده شدن  و حضور و ارایه خدمت به آنان داده نشده بود!

 بنابراین خواسته همه اهالی ورزش، اعم از ورزشکار، هوادار، مربی و پیشکسوت، انتخاب یک وزیر توانمند، کاربلد جهادی، از جنس و خروجی واقعی  ورزش است. وزیری که حضور، کلام، مرام و وعده هایش، از نوع سلامت ارزشی ورزش و تاثیرگذار باشد.

 وزیری که توان شناسایی مدیران دارای تدبیر مدیریتی ورزش را فقط بر مبنای شایسته سالاری، تخصص و به دور از هرگونه سفارش خاص دعوت به کار نماید.

وزیری که اهداف ورزش را برای توسعه و شکوفایی میدانی ورزش و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در درون و برون کشور پیگیری کند و مطالبه گر حق ورزش  باشد.

ورزش، وزیری را طلب می کند که مثل شما، خود را خادم ورزش  بداند؛ نه حاکم بر ورزش باشد.

ورزش و اهالی ورزش، از رییس جمهوری منتخب خود، خواستار وزیر ورزش با هویت و تخصص و تدبیر مدیریتی از جنس ورزشی هستند و مطمینن شما بهترین گزینه را مد نظر خواهید داشت؛ اما بنا به گفته خودتان که فرمودید: همه جمهوری، حق نظر و ارایه پیشنهاد برای تشکیل یک دولت جهادی و انقلابی مردمی را دارند، لذا قلم ورزش، نمونه ای از مدیریت توانمند و فارغ آز هرگونه گرایش را معرفی می کند تا شما با درایت مدیریتی خود و با مشاوره با دیگر مشاوران مورد اعتمادتان بهترین و اصلح ترین گزینه را برای وزارت ورزش  انتخاب فرمایید:

  ۱- دکتر کیومرث هاشمی ۲- دکترعبدالرضا  ساور ۳- دکتر حسین راغفر ۴- دکتر محمد دادکان ۵- دکتر صفایی فراهانی ۶- دکتر سجادی.

  امید است در آینده بسیار نزدیک با انتخاب و دریافت رای اعتماد اصلح ترین وزیر ورزش، معرفی شود تا شاهد تحول ساختاری و مدیریتی و قرار گرفتن ورزش بر ریل پیشرفت و حضور نخبگان و قهرمانان و پیشکسوتان عرصه مدیریت و تخصص ورزش بر مبنای شایسته سالاری واقعی در فضای ورزش کلان کشور  باشیم. ان شاالله.

سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید