امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

 اهواز- حبیب خبر/سید مهدی ابوس: این روزها نگاه همه کشور به سمت و سوی انتخابات ۲۸خرداد است و در این میان انتخابات ریاست جمهوری همه چیز را تحت شعاع خود قرار داده است.

 عالم و آدم، دوست و دشمن چشم انتظار انتخاب رییس جمهوری جدید ایران زمین است و به یقین در انتخابات پرشور پیش رو، بار دیگر شکوه و جلال و عزت مردم ایران دیده خواهد شد؛ اما نباید فراموش کرد در جوار انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر هم وجود دارد و نباید از این مهم به سادگی گذشت.

  قلم ورزش خوزستان برای دومین بار قصد یاد آوری به اهالی ورزش به ویژه ورزشکاران، مربیان، هواداران، مدیران و پیشکسوتان ورزش را دارد که در روز رای گیری با حضور فعال خود در انتخابات و انتخاب افراد اصلح ورزشی، از میان کاندیداهای ورزشی حاضر در این رقابت، عملا و علناً مطالبه گر و سهم خواه ورزش در صحن علنی شوراهای شهر باشند.

 خوش بختانه در فضای فعلی انتخابات شورای شهر، این بار شاهد حضور عده زیادی از شایستگان، نخبگان، قهرمانان و پیشکسوتان صاحب نام و ارزنده و دارای تحصیلات و تخصص عالی به عنوان کاندیدای احراز سمت در شوراهای شهر هستیم.

 انتخاب هر کدام از این افراد ورزشی، در جمع اعضای شورای شهر، کفه ترازوی تفکرها و تصمیم های خوب را به سود ورزش و اهالی اش سنگین تر خواهد کرد.

  بنابر این، اهالی ورزش و دوستداران- که آرزوی توسعه واقعی ورزش را دارند- باید قدر این فرصت طلایی را بدانند و با حضوری حماسه ساز و تأثیر گذار خود در روز انتخابات، سهم ورزش را با انتخاب نفرات بیشتر از جمع کاندیدا های ورزشی، همدلی و همراهی اهالی ورزش را در حمایت از شایستگان، نخبگان، قهرمانان و پیشکسوتان داوطلب شده اعلام و نمایان کنند.

 امیدواریم در میان اعضای شورای شهرِ انتخاب شده در سراسر خوزستان، شاهد انتخاب بیشترین افراد ورزشی در شورای شهر باشیم.

 ۲۸خرداد اهالی ورزش ثابت خواهند کرد که بیشترین آرا مربوط به ورزشی هاست؛ زیرا ورزش با نامزدهای ورزشی خود، این بار مطالبه گر اکثریت  آرا خواهد بود.

 وعده همه اهالی ورزش با هر نوع قومیت و نشان ورزشی، پای صندوق های رای.

 فرزندان شایسته ورزش را- که با امید کسب رای اعتماد شما، قدم به فضای انتخابات شوراهای شهر گذاشته اند- مورد حمایت قرار دهیم و فضای شورای شهرمان را به فضای خدمت و شور و نشاط  ورزشی و اصلاح واقعی تبدیل کنیم.  

سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید