امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

آن هایی که رسانه ها به ویژه روزنامه های ورزشی را  دنبال می کنند، مطمینن پی برده اند که بیشترین خبرهای نوشتاری در مطبوعات ورزشی کشورمان به رقابت های فوتبال باشگاه های آسیا در دو کشور عربستان و هندوستان  اختصاص دارد؛ اما شوربختانه کم ترین و مختصر ترین  آن، در حد یک تیتر کوچک یا سوتیتر ریزگوشه نشین،  سهم موفقیت های تیم فولاد در مطبوعات نوشتاری بوده است و انگار نه انگار تیم فولاد خوزستان هم یکی از نمایندگان حاضر و موفق در فوتبال آسیا ست؟!

به راستی چرا موفقیت ها و ارایه بازی های حماسی و زیبای اخیر تیم فولاد خوزستان،  آن هم در شرایطی که پنجره نقل و انتقال این تیم بسته است در صفحات بی شمار فوتبالی مطبوعات ورزشی کشور و حتی مطبوعات ورزشی استانی دیده نشد؟!

چرا در مطبوعات ورزشی کشورمان از موفقیت های تیم فولاد در ریاض عربستان، کمتر نوشته می شود؟

آیا انتظار نداشتند  فولاد خوزستان در بازی پلی آف موفق شود؟

آیا انتظار نداشتند تیم فولاد در سرآغاز مسیر حرکت رقابت های گروهی فوتبال آسیا، این چنین مقابل تیم ژاوی تا دقایق پایانی موفق نشان دهد؟!

 آیا تیم فولادخوزستان هیچ سهم نوشتاری در مطبوعات ورزشی کشور ندارد؟!

البته شاید هم منتظر بودند یا هستند که این تیم شکست بخورد تا سهمیه  انتقادی برای فولاد خوزستان در نظر بگیرند؟!

آیا فولاد خوزستان در این ایام خوب حقی در فضای روزنامه های ورزشی به عنوان نماینده موفق فوتبال کشورمان نداشت؟!

این چند خط را نوشتیم تا دست اندرکاران رسانه های ورزشی بدانند می دانیم، مطالبه گری وجود ندارد که سهم خواهی  کند. همیشه در فوتبال و ورزش و نوع روابط و ارتباط با رسانه های ورزشی راهکار مطالبه گری منطقی و قانونی به دلیل ندانم کاری و نارکار آمدی،  فدای مصلحت اندیشی و حفظ کرسی ها برای بودن شده است!

به هر حال اگر نگاه منصفانه‌ای به نوع صعود و حضور تیم فولاد خوزستان در رقابت های فوتبال آسیا داشته باشیم تا همین جا هم، فولادی ها کاری کرده اند کارستان و قابل تقدیر هستند. 

فولاد امشب طبق برنامه اعلام شده میزبان تیم الوحدات اردن در ورزشگاه ریاض عربستان سعودی است. امیدواریم  دلاور مردان فولادی حماسه ای دیگر در گام دوم رقابت گروهی و سومین بازی فشرده خود در فوتبال آسیا رقم بزنند.

فولاد خوزستان ثابت کرد شایسته کسب  موفقیت در فوتبال آسیا است؛ به شرطی که ساق ها و طرح های تاکتیکی تیمی،  همراهی کنند و دعای خیر اهالی فوتبال چاشنی این اراده و همراه بازیکنان و کادر فنی تیم فولاد باشد.

به امید موفقیت  فولاد و سه  نماینده دیگر  فوتبال ایران در ورزشگاه های عربستان و هندوستان.

سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید