امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز- حبیب خبر/ سیدمهدی ابوس: سرانجام هیاهو، جنجال، گفتم گفت، زدبندهای پس پرده و زیر میزی، القای اندیشه های خاص شب هتلی، حمایت از این و کوبیدن آن، تایید یکی، رد شدن دیگری و کی بود کی بود من نبودم ها تمام شد و صدای بلند سرور انگیز، آوردیمش، آوردیمش دست فوتبال سپردیمش، از ساختمان اجلاس- که محل برگزاری مجمع انتخابات رییس فدارسیون فوتبال بود- به گوش همه اهالی ورزش و فوتبال رسید  و جناب شهاب الدین عزیزی خادم متولد ۱۳۵۶ و یکی از شهروندان پل دختر،  همان موسس و رییس شورای عالی راهبردی فدراسیون فوتبال کفاشیان و تاج در سال ۱۳۹۲ با کسب ۴۹ رای اعتماد از مجموع کل ۸۷ رای داده شده مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، به عنوان ناخدای کشتی فوتبال کلان کشور معرفی شد.

  البته این انتخاب خیلی زودتر از نوشتن آرا و انداختن به درون صندوق شیشه ای، شمارش و تعدادش آغاز شده بود! اما هرچه بود و هر آنچه شد، درنهایت به پایان رسید و حالا باید منتظر موج دوم پسا انتخابش ماند و دید که چارت سازمانی فدراسیون آینده فوتبال چه گونه و بر مبنای کدام سیستم، چیدمان خواهد شد تا شاهد فاصله آن گفتمان وعده داده شده حمایت از شایسته سالاری واقعی فوتبال نو و علمی موفق، در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر  و میزان  اختیارات جناب رییس  باشیم. 

رییس جدید یک دوره چهار ساله پیش رو دارد. دراین مدت چه چیزی را می خواهد عملی کند و چگونه از موقعیت اش در لایه های قدرت و سیاست و فضای ورزش و آن هایی که به او رای دادند استفاده کند فقط باید منتظر ماند و دید که این متولی جدید فوتبال در ارایه تدبیر و اجرای برنامه هایش چند مردِ حلاج است.

البته ایشان ابتدا  باید نگاهی کاملا فراگیر بر موجودی و نیاز مندی فوتبال داشته باشد و با یک برآورد مدیریتی که با چاشنی تدبیر و علم ورزش همراه باشد کارهای انجام نشده و راکد مانده در مستطیل اداری و علمی و میدانی  فوتبال را سروسامان دهد و در توسعه علمی و حرفه ای فوتبال گام بردارد.

آیا شهاب الدین عزیزی خادم- که بلافاصله پس از کسب رای اعتماد مجمع انتخابات فوتبال، خود را خادم فوتبال و اهالی اش خواند واقعا چنین خواهد بود؟ مطمینن زمان همه چیز را نشان خواهد داد. اهالی فوتبال دعا کنند ورزش فوتبال سروسامان بگیرد و به عاقبت به خیری برسد. البته به شرطی که  همه دعا کنند نه فقط آن ۹ نفری که به علی کریمی رای دادند!

سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید