امروز:
پنجشنبه - 20 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
کریم بوستانی هستم، یکی از بازیکنان قدیمی فوتبال خوزستان و کشور. نه هرگز ادعای پیشکسوتی فوتبال و ورزش داشته ام، نه دنبال حاشیه سازی و تضعیف و تخریب فوتبال و اهالی اش و خادمان آن بودم؛ اما روز گذشته با دعوت نگردن و بی مهری و نادیده گرفتن سید ابراهیم تهامی ستاره کم نظیر فوتبال خوزستان و کشور در جمع تیم ستارگان ۹۸ برای برگزاری دیدار یادمان درگذشت مرحومان همیشه جاوید فوتبال ایران، مهرداد میناوند و علی انصاریان، مرا وادار به مطالبه گری از حق به ویژه حقانیت و مظلومیت این سید بزرگوار فوتبال کرد. 

به راستی چرا و چه گونه نام یک بازیکن بزرگ به این راحتی نادیده و فرامو می شود؟! این نادیده گرفتن آلزایمری و نابخشودنی را کدام فرد بی مرام وضد مرام ارزش های اخلاقی ورزش مرتکب شده که باعث هتک حرمت و دل شکستگی سید فوتبال خوزستان شده است.

این جاست که باید گفت: لعنت به این فوتبال که وسیله ای شده برای عقده گشایی وتسویه حساب بعضی ها. همان بعضی هایی که با القاب دکتر و مهندس و هدایت کننده  بودن، بارها آبروی فوتبال ورزشی و حرمت اهالی واقعی اش را برای بودن و ماندن خود، به صورت افتضاح بر باد داده اند.

  سید ابراهیم تهامی همیشه برای  فوتبال  خوزستان و کشور یک نام  مهم و ماندگار است اما روسیاهی برای آنانی است که نام سید ابراهیم تهامی را سهوا یاعمدا در لیست دعوت شدگان این مراسم درج نکردند.

 به عنوان ختم کلام می خواهم به سید فوتبال خوزستان یاد آوری کنم:  همیشه برای اهالی فوتبال دوست داشتنی و ارزشمند هستی سیدجان.

کریم بوستانی / فرزند فوتبال خوزستان

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید