امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

فوتبال، خود کم حواشی دارد که هر روز برایش حکایتی جدیدی درست می کنند؟!

به عنوان یک خبرنگار شهرستانی که فضای فوتبال شهر و استان اش دارای سبک و قدمت در فضای تولد و ساختار و واردات و صادرات فوتبال است و تجربه حضور از اولین دوره فوتبال لیگ برتر تا به حال رادارد،  می خواهم از راس هرم سازمان لیگ فوتبال برتر کشور درخواست  کنم که  امیدوارم این درخواست به رویت حضرات تلاشگر در فضای فوتبال لیگ برتر برسد و پس از بررسی ترتیب اثر داده شود؛ یا لااقل اصلاحی اصولی وتدبیری در آن صورت پذیرد.

 آقایانی که برای بهتر شدن و دور شدن حاشیه از فوتبال و نیز مطابق با اصول و مقررات فیفا در برگزار شدن لیگ برتر تلاش می کنید و خوش بختانه فهم وتجربه ملی و بین المللی را هم در این زمینه دارید؛ لااقل در این فضای کرونایی برای حفظ حرمت و شان مدیریت آیین نامه های صادره و ابلاغ شده خودتان و نیز جلوی گیری از بی حرمتی به خبرنگاران، به ویژه خبرنکاران بدون حامی شهرستان ها، این نمایش تاتر گونه،  نشست خبری قبل و بعد بازی را حذف بفرمایید؛ چون حکایت این نشست ها کم کم در مسیر بحران سازی پیش می رود و مطمینا پیامدش افزودن حواشی های دیگر بر پیکره  فوتبال است..

وقتی بیش تر سرمربیان محترم تیم های لیگ برتری فوتبال، خود را بزرگ تر از آن می بینند که در این نشست ها حاضر شوند و حتی تره برای مقررات اعلام شده در این زمینه خرد نمی کنند و قانون نشست خبری را به سخره می گیرنند و جایگزین و زاپاس به محل نشست اعزام  می کنند یا این که با پیغام و پسغام فرمایش می کنند سر مربی به دلیل خستگی سفر، خواب را بر حضور در نشست خبری قبل از بازی ترجیح داده انصافا چرا شما اصرار در اجرای این چنین نشست های آ بکی والکی دارید؟!

 چرا باید خبرنگار این چنین در انتظار آمدن یا نیامدن فلان سر مربی- که میان خبرنگاران شهرستانی و خبرنگاران(؟!) فرق قایل می شود، یا دیر ارسال شدن متن مکالمه مربیان  برای خبرنگاران یا تفکیک دل بخواهی پرسش های خبرنگاران به هر دلیلی- علاف شوند؟!

 به راستی این رفتار بعضی از سرمربیان سرشار از دانایی و مدعی معرفت و مرام ارزشی ورزش و کلاس های بین المللی چه گونه باید تفسیر و توجیه شود؟ مگر خبرنگار شهرستانی تاکنون چه هیزم تری در شومینه سرمربیان فوتبال گذاشته که این چنین بی حرمتی ها را باید تحمل کنند؟!

ختم کلام نوشتاری: مدیران برگزار کننده لیگ برتر! لطفا تکلیف این بلاتکلیفی نشست خبری قبل و بعد از بازی فوتبال مثلاحرفه ای را روشن بفرمایید که بیش از این مماشات جایز نیست؟

        سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید