کرونا و دورهمی های مسوولان!

رطب خوردگان لطفن منع رطب نکنند!؟

اهواز- حبیب خبر: وضعیت بیماری کرونا در کشور به ویژه خوزستان اسفناک است. باید تلاش دست اندرکاران وزارت بهداشت و برخی دستگاه را ستود؛ اما مساله ای که هضم آن برای نگارنده و نیز بسیار ی از مردم سخت است، تاکید مسوولان بر رعایت فاصله فیریکی در جامعه است در حالی که خود این موارد را رعایت نمی کنند که پیشنهاد می کنیم: رطب خوردگان منع رطب نکنند!

از سوی دیگر، مسوولان استان امسال بیش تر از سال گذشته جلسه های مختلف حضوری تشکیل دادند. حتا برای یک کار کوچک افتتاح یا کلنگ زنی چندین نفر همراه با عده ای خبرنگار به شهرستان ها رفته اند و فاصله اجتماعی با فیزیکی را رعایت نکردند.

 برای مثال: در آیین های افتتاح و کلنگ زنی می بینیم که در عکس های گرفته از مراسم 30- 40 نفر حضور دارند آن هم شانه به شانه هم!

جناب استاندار! شما نماینده رییس جمهوری هستید و برای هر کار کوچکی چه نیازی است که شال و کلاه می کنید و عزم سفر به شهرستان ها؟! اگر کار مهم هم باشد معاونان تان می توانند حضور یابند؛ اگر هم یک کار معمولی است که خود فرمانداران و دستگاه های مربوط حضور داشته باشند و دیگر سیاهی لشکر به آیین های افتتاح و کلنگ زنی دعوت نشوند.

جناب استاندار! پیشنهاد می کنم همان گونه که همکاران تان در روابط عمومی فرصت را برای گفت و گو با خبرنگاران از طریق نرم افزار اسکای روم فراهم آوردند برای نشست با مسوولان استان نیز به این رویه عمل شود و از تشکیل نشست های حضوری یا بهتر بگویم سنتی که هم وقت گیر است و هم امکان آلوده شدن به بیماری کرونا وجود دارد خودداری شود.

در عصرتکنولوژی و و دوره کرونا، صلاح نیست که دم به دم مسوولان و مدیران استان در استانداری و نیز در دستگاه های دیگر نشست های حضوری داشته باشند.

به هر روی، من آنچه شرط بلاغ بود گفتم...

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید