امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ورزش خوزستان قهرمانان و بزرگان بی بدیلی داشته و دارد که نام، یاد، مرام و خدمات شان همیشه برای اهالی ورزش بسیار محترم و ماندگار بوده است.

 یکی از این نامداران صدیق ورزش خوزستان شادروان پرویز منیعی بود که ۱۹ آبان، یاد آور چهل و سومین سالگرد وفات  این خادم بزرگ ورزش بود.

  نوزدهم آبان طبق تقویم روز شمار ورزش خوزستان یاد آور پایان زندگی دنیوی یک خادم ورزش و آغاز ماندگاری نام و یاد و خدمات کم نظیرش در فضای ورزش است.

نوزدهم آبان ۱۳۵۶روز بسیار تلخ اهالی ورزش خوزستان در آن مقطع به شمار می آید؛ زیرا در این روز ورزش خوزستان یک خادم بی نظیر، صادق، فعال و بسیار دوست داشتنی را از دست داد و آن هایی که باورزش خطه سر زمین طلای سیاه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آشنایی کاملی  دارند مطمینن نام شادروان پرویز منیعی را به یاد دارند.

پرویز منیعی مردی از تبار شجاعان فتح میادین ورزشی در کسب مدال و مقام  و خادمی بی نظیر در فضای خدمت به ورزش و اهالی ورزش خوزستان بود، خدمات و حضورش برای رفع مشکلات ورزشکاران و مربیان وقت بسیار دلگرم کننده بود.

او در فضای ورزش به عنوان یک مدیر جوان تدبیری که با اصول مردم داری و ارزش های واقعی ورزش آشنا بود توانست خود را محبوب اهالی ورزش کند، اما افسوس که این خادم بزرگ ورزش خوزستان عمرش در دنیا کوتاه بود و در تاریخ ۱۹آبان ۱۳۵۶هنگام ماموریت بر اثر تصادف خودرو دارفانی را وداع گفت و داغی بزرگ بر دل اهالی ورزش گذاشت.

شادروان پرویز منیعی برای ورزش خوزستان یک خادم خالص، بزرگ، کم نظیر و از انسان های خوب و محبوب  ورزش به شمار می آمد که همیشه نام و مرام و خدماتش در ذهن اهالی ورزش ماندگار است.

پرویز منعیی همیشه زنده است و هم چنان درمیان  کهکشان ستارگان آسمانی ورزش خوزستان می درخشد.

سالروز وفات این بزرگ مرد عرصه خدمت به ورزش را صمیمانه به خانواده بزرگ منیعی و پیشکسوتان ورزش خوزستان تسلیت می گوییم.

  سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید