امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مدت ها است شاهد هستیم که فوتبال حالت ارزشی و ورزشی بودن اش را بر اثر نفوذ دلاليسم، شارلاتانیزم، لمپنیسم و فعالیت و حضور دلال ها و سود جویان کار چاق کن در مسیر حواشی و جنجال ها و ناهنجاري های مختلف قرار داده، به طوری که اینک فوتبال از حالت ورزشی به تجاری و تماشاگر گریزی تبدیل شده و بیشترین نگارش های زرد و خاکستری در مورد آن صورت می گیرد.

اما نباید فراموش کرد این واقعیت، همه ی فوتبال ما نیست و گاهی در میان این همه تلخی های تکراری در فضای فوتبال، در جریان قصه های شیرین کم دیده و شنیده ای قرار می گیریم که باعث امیدواری به حفظ  حرمت ها و ارزش های ورزشی می شود.

روز گذشته به دنبال اعلام حضور ایوب غزي، به عنوان یکی از مربیان نسل جوان فوتبال اهواز و خوزستان در ترکیب کادر فنی تیم استقلال خوزستان، این مربی جوان با حرکتی پسندیده و بسیار کم نظیر، راوی قصه شیرین کم شنیده شده رخصت از حرمت، برای موفقیت شد.

او با حضور در محل برگزاری کلاس مربیگریB، از حسن اهوازی، حسن سالمی و سیاوش بختیاری، سه برند واقعی کسوت داری، اخلاق مدار و مربيگري فوتبال و قلم ورزش، رخصت حضور گرفت و با این رفتار خود، درس مرام ارزشی و قصه شیرین فوتبال ورزشی را هم چون خورشید تابان، در آسمان غبار آلود و نیز تلخ کامی های فوتبال، ثبت کرد. آفرین به این خوش مرامي.

خدا را شکر که پایه های حرمت و ارزش ورزشی بودن فوتبال هم چنان استوار است.

سید مهدی ابوس

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید