امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

به راستی چرا هیچ چیزی سر جای خودش نیست؟!

وقتی رییس جمهوری کشور برای رضایت نامه یک بازیکن به ترکیه می رود! وقتی وزیر ورزش در امور تیم های لیگ برتری دخالت می کند! وقتی که وزارت ورزش به حمیداوی مدیرعامل تیم شهر خودرو دستور می دهد یحیی گل محمدی باید به پرسپولیس برود بر خلاف مقررات.

 وقتی طارمی در یک برنامه تلویزیونی اقرار می کند با هماهنگی مدیرعامل وقت و وکیل باشگاه قراردادم را دستکاری کردیم تا بتوانم در پرسپولیس بازی کنم؛ هیچ کسی پاسخ گو نیست!

 وقتی یک مربی اعلام می کند: اگر فلان مدیر باشد من نیستم یا وقتی که روز قبل از شهرآورد در جام حذفی یک باره دو داور تغییر می کند و داور سوم این دیدار را قضاوت می کند يا وقتي كه عده ای داور صراحتا اعلام مي كنند: فدراسيون بنيادي فر را داور فينال كرده تا هواي استقلال را داشته باشد یا وقتی که بهاروند سرپرست فدراسیون می گوید: برای تغییر داور بازی دستور از بالا بود!

 یا وقتی که خبرگزاری ها قرارداد استراماچونی و دیاباته را افشا می کنند! یا در وقتی که افشارزاده با بیش از نیم قرن مدیریت در ورزش در مقابل حرف های غیر منطقی وزیر وقت می ایستد!

 یا وقتی افتخاری به دلیل سوءمدیریت از استقلال اخراج می شود یا در زمان مدیریت قبل استقلال به گفته مدیرعامل فعلی صدو چهل هزار دلار پرداختی به استراماچونی مدارکش در باشگاه موجود نیست!

 یا در وقتی که داوران در زمین مسابقه نتیجه را به دلخواه خود تعیین می کنند نه بازیکنان!

وقتی که در قرارداد ننگین ویلموتس، وزیر ورزش و تاج رییس فدراسیون وقت توپ را در زمین یکدیگر می اندازند!

 در وقتی که تاج به یکباره دچار بیماری می شود و اعلام می کنند: ایشان در ترکیه و تهران بستری هستند ولی بعد از مدتی سر از اسپانیا درمی آورد!

 این گوشه ای از هزاران هزار مشکل ریز و درشت فوتبال ماست که باید هر چه زودتر برطرف شود؛ البته اگر گوش شنوایی باشد. يا وقتي كه اسكوچيچ مربي نفت آبادان به يك باره ناراحتي قلبي پيدا مي كند و پس از جدا شدن از تيم مظلوم نفت سرمربي تيم ملي مي شود؛ حالا نباید بر قبری که مرده ای در آن وجود ندارد؛ فاتحه ای فرستاد؟!

سیاوش بختیاری زاده

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید