امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

هیچ بازیکنی از تیم نفت مسجدسلیمان جدا نشده است

لیگ برتر فوتبال به پایان رسید؛ تیم های قهرمان و صعود کننده به رقابت های آسیایی و سقوط کننده به لیگ یک مشخص شدند. مربیان و بازیکنان و اطرافیان تیم ها همه رفتند؛ اما دو تیم فوتبال هم نام نفتی (مسجد سلیمان و آبادان) به رغم حفظ سهمیه استانی در لیگ برتر، هم اکنون مات و متحیر و بلاتکلیف منتظر آینده خود هستند و اگر مسوولان استانی چاره ای نیندیشند و تکلیف این دوتیم مشخص نشود؛ مطمینن در مسیری قرار می گیرند که تیم نفت تهران رفت و این یعنی فاجعه فوتبالی برای ورزش و فوتبال خوزستان...

اهالی فوتبال خوزستان و هواداران دو تیم نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان هیج نگرانی نسبت به این که چه کسی آز این تیم ها مستعفی شده یا کدام بازیکن جدا می شود ندارند، اما  نگرانی حاد آنان که هم چون ویروس کرونا کالبد درونی دو تیم را نشانه گرفته، سخنان وزیر نفت در مصاحبه اخیر خود با خبرنگار برنامه ورزشی سه گنج است که از شبکه خبر پخش شد!

"بیژن نامدار زنگنه" بسیار شفاف و با صراحت کامل خطاب به خبرنگاران گفت: "وزارت نفت به دلیل قانونی که به آن ابلاغ شده اجازه ندارد و ندارم هیچ گونه حمایت مالی یا ابزاری از فوتبال نفتی یعنی تیم های نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی جم داشته باشم. این حرف، نظر شخصی بنده به عنوان  وزیر نفت نیست بلکه قانونی است که تصویب شده ولازم الاجراست و بنده نمی خواهم زیر سوال بروم. بنابراین این تیم ها برای ادامه حیات خود از هم اکنون  چاره ای دیگر بیندیشند!"

نگاهی به عملکرد صنعت نفت آبادان در لیگ نوزدهم
 

وزیر نفت با این سخنان، تیر خلاص به کالبد حیاتی و تشکیلاتی دوتیم نفتی  آبادان و مسجد سلیمان شلیک کرد!

حالا سوال این است: برای حفظ این دو سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر،  باتوجه به اتمام حجت کلامی وزیر نفت چه باید کرد و دست به دامن کدام مسوول و دستگاه باید شد؟!

آیا باید منتظر آینده  ماند که چرخ گردون چه گونه در فضای این دوتیم بگردد؟! یا اینکه از هم اکنون باید همت کرد و تدبیری به کار برد تا خدایی ناکرده خیلی زود دیر نشود.

آقایان نفتی و غیر نفتی! حضرات تصمیم گیرنده در امور کلان ورزش و اجتماع و فرهنگ شهروندی و استانی! به گوش و به هوش؛ چشم به هم بزنیم صدای سوت آغاز فصل بیستم فوتبال لیگ برتر به صدا در خواهد آمدو

هشدار، هشدار و هشدار که دوتیم نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان از هم اکنون در بلاتکلیفی،  هدایت و حضور و چه کنیم چه کنیم قرار گرفتند!

 باید برای بقای این تیم ها و حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر فکر کرد. 

باید همت کرد و تدبیری بسیار جدی و مدیریتی  به کار برد و باتشکیل یک کار گروه تخصصی برای رفع این مشکل در حال اوج گرفتن شتافت.

از ما گفتن و نوشتن و از هر آن کس که توان مساعدت برای رفع این مشکل  فوتبالی دارد ، همت و حرکت و همراهی است.

سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید