امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

استقلال ملاثانی قهرمان نیم‌فصل لیگ 2 شد

می خواهم به دل خوشی جوانان و انگیزه ایجاد شده فعلی درون شهر ملاثانی بپردازم.

ملاثانی، دارای برند های خاصی است. اصالت، فرهنگ، اعتقاد، ولایت و امامات، از این شهر، گذرگاهی ساخته که زبان زد خاص وعام شده است.

دانشگاه تخصصی کشاورزی و بستنی خاص و بی بدیل ملاثانی در میان خوزستانی ها بسیار مشهور است؛ اما مدتی است یک اسم و یک رنگ در قالب یک تیم ورزشی،  به نام استقلال ملاثانی یا به عبارتی دیگر   بچه های آبی ملاثانی   به شیرینی و جذابیت بستنی ملاثانی افزوده شده و اهالی ورزش دوست به ویژه جوانان این خطه را  بسیار شیرین کام کرده است و با شایستگی در مسیر موفقیت و شکوفایی در فضای فوتبال کلان کشور پیش می رود.

 این تیم حالا به عنوان یک مدعی صعود به لیگ یک، در این مدت ثابت کرده  بیش از این، پتانسیل بزرگ شدن را دارد، اما برای رسیدن به هدف، نیازمند حمایت است و بیشتر دیده شدن؛ حمایتی که باید توسط مسوولان شهری و استانی رقم بخورد.

تیم استقلال ملاثانی در حال حاضر تقاضای حمایت های میلیاردی یا ساخت ورزشگاه اختصاصی ندارد.

این تیم نیازمند مساعدت حداقلی مانند تامین مالی سفرهای برون خانگی و امرار معاش مناسب بازیکنان وتوجه و حضور و همراهی  مسوولان استان است.

انصافا چه اشکالی دارد از طریق مصوبات شورای ورزش استان نیم نگاهی برای رفع مشکل مالی این تیم  بشود؟ یا این که استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با حضور در جمع بازیکنان و مربیان تیم استقلال ملاثانی آن ها رآ مورد عنایت خاص خود قرار دهند؛ مثل همان کاری که برای بعضی از ورزشی ها انجام داده اند. 

مسوولان محترم شهری و استانی باید قبول کنند این تیم، شاخه ای از عملکرد مدیریتی آنان محسوب می شود. 

استقلال ملاثانی با این مربی و این بازیکنان و این هواداران عاشق و این انگیزه و پتانسیل موجود، می تواند نماینده شایسته ای برای فوتبال و ورزش خوزستان در فضای فوتبال کشور باشد؛  به شرطی که توسط خودی ها خوب دیده شود.

 تیم استقلال ملاثانی در نخستین سال حضورش در لیگ دسته دوم، با هدایت داریوش هرمزی نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و یکی از شانس‌های اصلی صعود به لیگ دسته اول محسوب می‌شود.

ختم کلام:

 آقایان مسوول استان! استقلال ملاثانی- که اینک خود را پدیده جدید فوتبال خوزستان در کشور نشان داده است- باید مورد توجه جدی قرار گیرد و در هدفگذاری های سیستمی فوتبال و ورزش استان منظور  شود.

لطفا هوای دل خوشی بچه های ملاثانی را داشته باشید و استقلال ملاثانی را دریابید.

این  مطالبه بزرگی نیست؛ فقط چشم ها را باید شست و عادلانه نگاه کرد.   

       سیدمهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید